مهران مدیری و رامبد جوان، گرمابخش آنتن پاییزی!

    کد خبر :637027
مهران مدیری و رامبد جوان، گرمابخش آنتن پاییزی

آخر هفته گذشته، اخباری مبنی بر بازگشت «دورهمی» به تلویزیون مطرح شد. سرمنشأ اخبار، یک توییت کوتاه از مدیر روابط عمومی معاونت سیما بود.

 

اخبار چهره ها – حمید خواجه‌نژاد در توییت خود نوشته بود: «نسیمِ نشاط و سرگرمی دوباره وزیدن گرفته. شبکه نسیم با اتمام ماه محرم و صفر خود را مهیای ماه ربیع کرده و نشاط، سرگرمی، یادها و مسابقات را در این #دورهمی تازه برای مخاطبانش به ارمغان آورده است.» هشتگی که او برای واژه «دورهمی» استفاده کرده بود، نشانه‌ای بود از بازگشت این برنامه به آنتن شبکه نسیم. مروری کوتاه داریم بر آن چه در سری جدید «دورهمی» گذشت.

 

وعده مدیری در آخرین برنامه

 

به خاطر دارید، حدود هشت ماه پیش و در شب مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص)، «دورهمی» ویژه‌برنامه‌ای داشت که طلیعه فصل چهارم برنامه محسوب می‌شد. شبنم مقدمی و حمیدرضا آذرنگ مهمانان برنامه بودند و مدیری در آن برنامه به صراحت وعده داد بعد از پایان ساخت سریال «هیولا»، فصل جدید «دورهمی» را روی آنتن ببرد. او همان زمان «نیمه اردیبهشت ماه» را زمان پخش فصل جدید اعلام کرد. این وعده به سرانجام نرسید و اخبار بعدی، همه را از سری جدید «دورهمی» ناامید کرد.

 

کپی برابر اصل در «شب‌نشینی»

 

اوایل تابستان، اخباری مبنی بر تولید برنامه‌ای گفت‌وگومحور در شبکه نمایش خانگی با عنوان «شب‌نشینی» منتشر شد. سیدمصطفی احمدی مدیرعامل «اول مارکت» که تهیه‌کنندگی آثار سال‌های اخیر مهران مدیری را بر عهده داشته، تهیه‌کننده و حامی مالی برنامه بود. مدتی بعد تیزر برنامه منتشر و پیمان قاسم‌خانی و سامان احتشامی به عنوان اولین مهمانان برنامه معرفی شدند. از تیزر مشخص بود که دکور «شب‌نشینی» دقیقاً همان دکور «دورهمی» است و تنها به جای تصاویر بناهای تاریخی ایران، عکس‌هایی از برخی چهره‌های فرهنگی هنری ممنوع‌التصویر در تلویزیون نصب شده بود؛ چهره‌هایی مانند محمدرضا شجریان و محمود دولت‌آبادی. از قضا همین کپی‌برداری کامل، پاشنه آشیل برنامه شد و «شب‌نشینی» هیچ گاه به پخش نرسید. گفته می‌شد شکایت حقوقی سازمان صداوسیما، جلوی پخش برنامه را گرفته است؛ هرچند استقبال ضعیف از تیزر پخش‌شده برنامه هم بی‌تأثیر نبود.

 

بازگشت پرقدرت نسیم

 

بازگشت «دورهمی» بدون تردید یکی از برگ‌های برنده شبکه نسیم در پاییز و زمستان خواهد بود؛ اما این تنها برنامه مهم این شبکه نیست. در حالی که شایعه شده بود رامبد جوان به کانادا مهاجرت کرده و ممکن است هیچ گاه برنگردد، او به تازگی برگشته و مشخص شد شایعات درست نبوده است. حالا قرار است دوباره «خندوانه» با حضور رامبد جوان، پخش شود. به این ترتیب پخش دو برنامه برند شبکه نسیم، آنتن این شبکه را پس از مدتی رخوت، دوباره گرم خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید