با حضور کارشناسان معاونت فناوری قوه قضائیه

آغاز به کار سامانه ثبت دارایی نمایندگان مجلس؛ فردا

  • سیاسی
  • شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۲۸
    کد خبر :636923
نمایندگان مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سامانه ثبت اموال و دارایی نمایندگان مردم با حضور کارشناسان معاونت فناوری قوه قضائیه فردا (یکشنبه) به طور رسمی کار خود را در مجلس آغاز می‌کند.

 

آغاز به کار سامانه ثبت دارایی نمایندگان مجلس؛ فرداآقای احمد امیرآبادی فراهانی در گفتگو با صداوسیما؛ از استقرار کارشناسان و سیستم‌های سامانه ثبت اموال مسئولان در مجلس خبر داد و افزود: امروز معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات این قوه، دستور استقرار کارشناسان دستگاه قضایی را در مجلس شورای اسلامی به منظور ثبت اموال و دارایی نمایندگان مجلس صادر کرد.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس از فردا با مراجعه به مرکز استقرار این سامانه در مجلس؛ اطلاعات اموال و دارایی خود را در سامانه قوه قضائیه ثبت کرده و این اقدام در روز‌های آینده نیز صورت خواهد گرفت.

عضو هیات رئیسه مجلس افزود: این اطلاعات شامل اموال منقول و غیر منقول، سهام، سرمایه، مطالبات و دیون فرد نماینده و همسر و فرزندان وی است که به صورت خود اظهاری به ثبت خواهد رسید.

بر اساس ابلاغ آیین نامه رئیس قوه قضاییه، تمام مقامات، مسئولان و کارگزاران کشور باید اموال خود را در آغاز و پایان سمت خود در سامانه ثبت اموال مسئولان اعلام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید