فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اعلام کرد

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ

  • حوادث
  • شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۵:۲۰
    کد خبر :636841
کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در درگیری مرزداران هنگ مرزی زابل با سوداگران مرگ بیش از ۵۸۲ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد که ۳۰۰ کیلوگرم آن هروئین بوده است.

 

سردار “محمد ملاشاهی” اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زابل با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاق موادمخدر در منطقه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و پوشش منطقه، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناکام گذاشتند.

 

وی ادامه داد: چندین تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی، توانستند این باند قاچاق موادمخدر سوداگران مرگ را منهدم کنند.

 

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات که با درگیری مسلحانه و تبادل سنگین آتش بین ماموران و قاچاقچیان همراه بود سوداگران مرگ در مقابل تاکتیک‌های عملیاتی و آتش پرحجم مرزداران توان مقابله نداشتند و مرزداران این فرماندهی، موفق شدند ضمن مهار ۴ نفر شتر حامل مواد مخدر، ۵۸۲ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدر شامل ۲۸۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و ۳۰۰ کیلوگرم هروئین را کشف کنند.

 

به گزارش میزان،سردار ملاشاهی ضمن قدردانی از زحمات و عملکرد مرزبانان استان، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت توسط مرزبانان استان دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل مرزنشینان و هموطنان عزیز در دستاورد‌های مرزبانی، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مرزبانان تداوم داشته و هر گونه مورد مشکوکی را به مرزبانی و نهاد‌های امنیتی اطلاع دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید