فرمانده دریابانی استان بوشهر:

بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در آب‌های کنگان کشف شد

  • حوادث
  • شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۳۹
    کد خبر :636429
بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در آب‌های کنگان کشف شد

فرمانده دریابانی استان بوشهر از توقیف یک شناور تجاری با بیش از ۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های بندر کنگان خبر داد.

بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در آب‌های کنگان کشف شدفرمانده دریابانی استان بوشهر گفت:یک شناور تجاری با بیش از ۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های بندر کنگان متوقف شد.

 

سردار “ولی‌اله رضایی‌نژاد” اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی کنگان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک شناور تجاری حامل کالای قاچاق در بندر عسلویه پهلو گرفته است، بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: دریابانان بندر کنگان پس از انجام بررسی‌های لازم، موفق شدندف شناور تجاری حامل کالای قاچاق را در حوزه استحفاظی بندر کنگان شناسایی کنند.

 

فرمانده دریابانی استان بوشهر تصریح کرد: مأموران دریابانی در بازرسی از شناور فورا آن را توقیف و ۳۷۲ هزار و ۹۶۰ عدد قرص نیروزا، ۲۵۹ کیلوگرم پودر نیروزا، ۴۵۰ عدد پاور بانک و ۵۲ دستگاه تلویزیون به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال کشف کردند.

 

به گزارش میزان،سردار رضایی‌نژاد تصریح کرد: در این عملیات، یک قاچاقچی دستگیر که با تشکیل پرونده به همراه کالا‌های مکشوفه به مراجع قضائی معرفی شد.

 

فرمانده دریابانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: سودجویان بدانند دریابانان استان بوشهر با اشراف کامل بر نوار ساحلی استان، از ورود هرگونه کالای قاچاق به کشور جلوگیری خواهند کرد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید