«داماهی» به زودی کنسرت می‌دهد

    کد خبر :63640

گروه موسیقی «داماهی» ضمن آماده‌سازی خود برای شرکت در فستیوال «بِلک باکس»، چند تک‌آهنگ جدید را در فضای مجازی منتشر می‌کند.

دارا دارایی سرپرست گروه موسیقی «داماهی» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های این گروه موسیقی تلفیقی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته قرار بر این است که شهریور ماه امسال حضور فعالی در فستیوال «بلک باکس» داشته باشیم که گویا قرار است در مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران تهران میزبان علاقه مندان موسیقی باشد.

وی افزود: البته برنامه‌ریزی های دیگری هم برای اجرای زنده خواهیم داشت که در آینده پس از به نتیجه رسیدن مکان و زمان برگزاری کنسرت ها، اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

دارایی با اشاره به اینکه هم اکنون مشغول کار روی یک قطعه جدید از اشعار ابراهیم منصفی است که با سبک و سیاق کارهای گروه در حوزه موسیقی محلی و البته کارهای پاپ مرحوم منصفی با صدای رضا کولغانی طی هفته های آینده در فضای مجازی منتشر می شود، بیان کرد: این تنها تک آهنگ تولیدی گروه در این چند ماه نخواهد بود بلکه ما تصمیم داریم به تناوب زمان بندی که برای کارهایمان در نظر گرفته ایم تک آهنگ هایی را به صورت مجزا منتشر کرده و بعدا روی آلبوم جدید گروه کار کنیم.

سرپرست گروه موسیقی «داماهی» در پایان گفت: همانظور که قبلا هم اشاره کرده بودم ما تاکنون موفق به تولید چند قطعه جدید شده ایم و آنچنان عجله ای هم برای تولید سریع قطعات نداریم چراکه طبیعتا اگر عجله چاشنی کار باشد کیفیت کارها نیز عجله ای خواهد بود.

گروه «داماهی» متشکل از رضا کولغانی، ابراهیم علوی، حمزه یگانه، دارا دارایی و شایان فتحی در جریان فستیوال موسیقی تلفیقی در سال ۱۳۹۱ در تهران شکل گرفت. این گروه بعد از تشکیل ضمن اجرای آثار متفاوتی در حوزه موسیقی تلفیقی و موسیقی نواحی ایران در چندین رویداد مرتبط با موسیقی از جمله جشنواره موسیقی فجر نیز شرکت کرد.

داماهی در فرهنگ بومی جنوب ایران به‌ معنی ماهی بزرگ است. در افسانه‌های جنوب ایران از ماهی بزرگی یاد شده که در خلیج فارس می‌زیسته و در بطن خود شهری آرمانی داشته است

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید