تامین و بهبود وضعیت معیشتی مرزبانان؛ اولویت مرزبانی

    کد خبر :635687

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر رفع مشکلات معیشتی مرزبانان گفت: تامین و بهبود وضعیت معیشتی مرزبانان یکی از اولویت های جدی در مرزبانی ناجا است.

 

سردار قاسم رضایی در یازدهمین کارگروه ویژه مرزی استان آذربایجان غربی که در محل استانداری برگزار شد، با تاکید بر رفع مشکلات معیشتی مرزبانان، گفت: تامین معیشت مرزبانان یکی از اولویت های جدی و مهم مرزبانی ناجا است و شهرک های مرزی که رکن اصلی معیشت هستند باید در اولویت تامین قرار گیرند.

 

فرمانده مرزبانی ناجا فراهم کردن تجهیزات پشتیبانی در یگان های مرزی را مهم دانست و افزود: استانداری و سایر دستگاه های متولی در مرز، باید همکاری های لازم را در جهت رفع کمبودها و نیازمندی های مرزی داشته باشند و بر این موضوع اهتمام ویژه بورزند.

 

به گزارش ایسنا، سردار رضایی به ساماندهی گمرک های مرزی اشاره و بیان کرد: وظیفه کنترل ورود و خروج در گمرک ها و پایانه های مرزی بر عهده مرزبانان است که باید با ایجاد بسترها و زیرساخت های مناسب، زمینه را برای اقدامات اجرایی مرزبانی در پایانه ها فراهم کرد.

 

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه بر مبارزه ویژه مرزبانان با قاچاق کالا، مواد مخدر و کالاهای ضد فرهنگی در مرزهای استان تاکید کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید