برگزاری جشن سوپرجام پرسپولیس بعد از بازی با ماشین‌سازی/ بازیکنان رسماً از هواداران دعوت کردند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ۲:۳۶
    کد خبر :635447
قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر

گروه ورزشی بازتاب: مهرداد میناوند بازیکن سابق سرخ‌پوش‌های پایتخت، در صفحه اینستاگرام خود از برگزاری جشن سوپرجام پرسپولیس بعد از بازی مقابل ماشین‌سازی خبر داد و با لحنی کنایه‌آمیز درباره روند اهدای این جام جنجالی به تیم محبوبش، نوشت:

 

هواداران عزیز، مراسم جشن سوپرجام فردا بعد از بازی با ماشین‌سازی برگزار می‌شود. لازم است اولاً تا فرصت هست همین امشب بلیت بخرید، برید حمایت کنید و جشن قهرمانی را هر چه‌بهتر و پرشورتر برگزار کنید.

حتماً می‌دانید که باشگاه چقدر جنگید تا سوپرجام، قبل از بازی در ورزشگاه داده شود؛ اما فدراسیون و سازمان لیگ که تحت‌فشار رقبا هستند به‌رغم موافقت و منطقی دانستن این درخواست، مدام امروز و فردا کرد.

 

فدراسیون حتی در این فاصله می‌گفت بیاید جام را از سازمان لیگ تحویل بگیرید و خلاص. خوشبختانه باشگاه زیر بار نرفت. از بازی هفته سوم با صنعت نفت تا بازی با سپاهان این مراسم به تعویق افتاد، حالا هم ماشین‌سازی. اهدا جام یک‌دفعه افتاد بعد از بازی با ماشین‌سازی و نه قبل آن، چون نصیرزاده که عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ است، مخالفت کرد.

 

حالا باید بی‌توجه به هر نتیجه‌ای، بعد از بازی در ورزشگاه حتماً بمانیم و قهرمانی را جشن بگیریم. این سوپرجام حاصل قهرمانی در لیگ و حذفی هست و باید جشن را پرشور برگزار کنیم.

میناوند در ادامه یادداشت اینستاگرامی خود نوشته است: هواداران عزیز. می‌بینید که داوری و برنامه بازی‌ها و احکام انضباطی و استیناف علیه پرسپولیس است. شمشیر را از رو بسته‌اند. اوضاع مالی باشگاه هم که افتضاح بوده است ولی خوشبختانه انگار دارد مشکلات با جذب یک اسپانسر قوی دیگر حل می‌شود.

 

قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی

 

شجاع خلیل زاده نیز در صفحه اجتماعی خود از هواداران برای برگزاری باشکوه‌تر جشن قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام، دعوت کرده است. این بازیکن متعصب نوشته است: هواداران عزیز! فردا در جشن قهرمانی سوپرجام منتظرتان هستیم. اگر پرسپولیس در این سال‌ها جام‌ها را درو کرده، به خاطر وجود شماست؛ صاحبان اصلی این جام‌ها شمایید.

 

ابلاغیه کمیته انضباطی به کالدرون قبل از برگزاری جشن سوپرجام

کالدرون روز چهارشنبه در مصاحبه‌ای در مورد نتیجه دیدار اخیر استقلال مقابل پارس جنوبی جم، اظهارنظر کرد. همین امر واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت. درنهایت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابلاغیه‌ای را برای سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس صادر کرد.

 

کمیته انضباطی برای گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عدم رعایت ماده 71 مقررات انضباطی مبنی بر افترا و نشر اکاذیب ابلاغیه‌ای را صادر کرد که ظرف مدت 2 روز از تاریخ این ابلاغیه (8 آبان ماه) دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

 

انتهای پیام/#

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید