رایزنی برای توزیع سبد کالا در فصل پاییز

    کد خبر :635159

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از رایزنی برای توزیع سبد کالا میان مددجویان این نهاد در فصل پاییز خبر داد و گفت: دستورات لازم از سوی رئیس جمهور صادر شده است.

 

مرتضی بختیاری  در مورد توزیع سبد کالای فصل پاییز میان مددجویان کمیته امداد و نیازمندان گفت: مذاکرات لازم در این خصوص انجام شده است و در حال تلاش هستیم تا بتوانیم مرحله بعد سبد کالا را میان مددجویان توزیع کنیم.

 

وی اظهار داشت: رئیس جمهور دستورات لازم برای توزیع سبد کالا را صادر کرده است و در حال کار روی آن هستند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: پس از اعلام نهایی دولت و تخصیص اعتبارات لازم، سبد کالای فصل پاییز میان مددجویان تحت پوشش و همچنین نیازمندان توزیع خواهد شد اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده است.

 

بختیاری در مورد افزایش مستمری مددجویان نیز گفت: افزایش ۲۰ درصد مستمری مددجویان کمیته امداد از شهریور ماه ابلاغ و پرداخت شده است و برای پرداخت مابه التفاوت آن در ماههای اول سال تدابیری اندیشیده شده و در تلاش هستیم تا پس از تخصیص اعتبار ، مابه التفاوت افزایش مستمری ها را نیز پرداخت کنیم.

 

به گزارش مهر، سبد کالا درماه رمضان بصورت نقدی به حساب بیش از دو میلیون خانوار تحت حمایت کمیته امداد واریز شد که حدود ۱.۵ میلیون خانوار مددجو عادی کمیته امداد و ۵۰۰ هزار خانوار مشمول تبصره ۱۴ این نهاد بودند. مبلغ این سبد برای خانوارهای یک نفره ۱۰۰ هزار تومان، ۲ نفره ۱۵۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۲۵۰ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۳۰۰ هزار تومان بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید