مساله دفترچه اقساط پردیس با سفته حل شد

    کد خبر :63494

بر اساس توافق شرکت عمران شهر جدید پردیس و بانک مسکن حوزه شرق، مشکل صدور دفترچه اقساط واحدهای مسکن مهر از طریق ارایه سفته برطرف شد.

به گزارش ایسنا، مساله معرفی ضامن به بانک برای دریافت دفترچه فروش اقساطی مسکن مهر پردیس سرانجام طی جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره شرکت عمران و بانک مسکن حوزه شرق مورد بررسی قرار گرفته و قرار شده متقاضیانی که ضامن ندارند مشروط بر اینکه شرکت عمران تعهد کند پایان کار را ظرف شش ماه اخذ خواهد کرد می توانند سفته ارایه دهند.

به دنبال افتتاح ۵۸۰۰ واحد مسکن مهر پردیس که از اسفندماه سال گذشته تا کنون انجام شده، در برخی فازها به دلیل عدم ارایه پایان کار، بانک از ارایه دفترچه اقساط خودداری می کند و به همین دلیل متقاضیان نمی توانند واحدهای خود را تحویل بگیرند. این موضوع در ماههای اخیر به معضلی برای افتتاحهای پردیس تبدیل شده اما ظاهرا طی رایزنی هایی بین وزارت راه و شهرسازی با مسوولان بانک مسکن قرار است مساله با اخذ سفته با امضای یکی از بستگان درجه یک متقاضی حل شود.

طی توافقی که روز گذشته بین اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس و رییس حوزه شرق بانک مسکن استان تهران صورت گرفته، مقرر شده متقاضیانی که می توانند نسبت به معرفی ضامن معتبر (کارمند یا کاسب با جواز کسب) به همراه سفته اقدام کنند، دفترچه فروش اقساطی خود را تحویل بگیرند.

چنانچه کسی واقعا ضامن ندارد شرکت عمران شهر جدید پردیس و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید یک تعهدنامه مبنی بر اینکه ظرف شش ماه پایان کار را اخذ می کنند ارایه خواهند کرد.البته سند اعیانی پس از ترهین نزد بانک، تحویل متقاضی نخواهد شد، مگر آنکه اقساط معوقه نداشته باشند.

از سوی دیگر شرکت عمران شهر جدید پردیس و ارزیاب بانک به اتفاق اعلام کنند این پروژه خلاف ساختمانی ندارد و بانک مسکن با گرفتن این نامه با اخذ سفته که به امضای یکی از بستگان درجه یک متقاضی می رسد نسبت به صدور کارت قسط سریعا اقدام خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید