مرگ پسر بچه هندی پس از چهار روز گرفتاری در چاه

  • حوادث
  • سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۴۵
    کد خبر :634593

پسر بچه دو ساله هندی که از چهار روز پیش به چاهی متروکه سقوط کرده بود، برغم تلاش‌های انجام شده، جان باخت و عملیات امدادگران با شکست پایان یافت.

 

روز جمعه ” سوجیت ویلسون”، پسر بچه دو ساله هندی به عمق 7 متری چاهی در ایالت “تامیل نادو” سقوط کرد و در پی این حادثه عملیات گسترده‌ای برای نجات جان او آغاز شد.

 

تلاش امدادگران برای حفر تونلی موازی برای دسترسی به “سوجیت” منجر به سقوط بیشتر او تا عمق ۳۰ متری چاه شد. طی عملیات نجات، اکسیژن به کمک‌ پمپ به عمق چاه پمپاژ می‌شد.

 

دوربین‌های تصویربرداری حرارتی بعد از ظهر روز شنبه گرما را که نشانه زنده ماندن این پسر بچه بود، تشخیص داده بودند. با این حال امروز (سه‌شنبه) امدادگران بوی ناشی از فاسد شدن جسد “سوجیت” را تشخیص داده و مرگ او را اعلام کردند.

 

بدین ترتیب پس از چهار روز گرفتار ماندن در چاهی عمیق و چهار روز بدون آب و غذا به سر کردن، “سوجیت” قادر به تحمل این وضعیت نشده و جان باخت.

 

مدیر بخش حمل و نقل و کمیساریای امداد و نجات هند اعلام کرد که با وجود تلاش بسیار تیم‌های امدادی برای نجات جان این پسر بچه، متاسفانه عملیات موفقیت‌آمیز نبوده و با اطلاع از مرگ او، دستور توقف روند حفاری صادر شده است.

 

به گزارش ایسنا،زمین صخره‌ای و سخت اطراف چاه، تلاش امدادگران و ماشین‌های حفاری برای نفوذ به عمق زمین و دسترسی به این پسر بچه را دشوار ساخته بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید