در مسابقات ارتش های جهان (سیزم ۲۰۱۹)؛

کسب ۲ مدال طلا توسط تیم دو میدانی نیروهای مسلح ایران

    کد خبر :634304

معاون تربیت و آموزش ناجا از کسب ۲ مدال طلا توسط تیم دو میدانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ارتش های جهان(المپیک سیزم ۲۰۱۹) خبر داد.

 

سردار امیر حسین یاوری از کسب ۲ مدال طلا توسط تیم دو  میدانی نیروهای مسلح ایران در مسابقات ارتش های جهان(المپیک سیزم ۲۰۱۹) خبر داد.

 

وی افزود: تیم دو میدانی نیروهای مسلح کشورمان توانست در مسابقات ارتش های جهان (سیزم ۲۰۱۹) که با حضور بیش از ۱۲۰ کشور جهان در شهر WUHAN چین برگزار شد، برای اولین بار ۲ مدال طلای المپیک را در رشته های دو ۱۰۰ متر و دو ۴۰۰ متر با مانع، به دست آورد و جایگاه جمهوری اسلامی ایران را نسبت به دوره های قبل مسابقات ارتش های جهان(سیزم ۲۰۱۹) بهبود بخشد.

 

معاون تربیت و آموزش ناجا، رشته دو  میدانی را از ورزش های پایه و مبنایی برای ایجاد آمادگی جسمانی نیروهای مسلح دانست و گفت: توسعه این ورزش منجر به ارتقاء توان جسمانی و رزمی کارکنان و اقتدار نیروهای مسلح می شود.

 

سردار یاوری با عنایت به طنین انداز شدن سرود ملی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ارتش های جهان(المپیک سیزم ۲۰۱۹)، ضمن تبریک این افتخارات به فرمانده و هیئت رئیسه محترم ناجا، از زحمات و تلاش های سردار خسرو اسکندری رئیس هیئت دو  میدانی ناجا و نیروهای مسلح و سرپرست تیم، سرهنگ مرتضی صالحی نایب رئیس هیئت دو  میدانی ناجا و مربی تیم، سرهنگ احمد سلیمانی فرد دبیر هیئت دو میدانی و مربی تیم، نیز تقدیر کرد.

 

به گزارش مهر، معاون تربیت و آموزش ناجا گفت: تیم اعزامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ارتش های جهان (المپیک سیزم ۲۰۱۹)، توانست ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز در رشته های دو میدانی و کشتی، کسب کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید