لاریجانی:اگر آمریکا فکر می کند سطح بازرسی های آژانس مناسب نیست، می توانیم آن را کاهش دهیم

    کد خبر :63391

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تصور آمریکایی ها برای ستیز با برجام به ضررشان است، گفت: ما متناسب با رفتار آمریکایی ها توانایی اقدامات زیادی داریم.

علی لاریجانی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح همایش هیات امنای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تحریم های آمریکا در نقض برجام گفت: اقدامات اخیر آمریکایی ها بحث تازه ای نیست از وقتی که سنا وارد چنین تصمیماتی شده است آنان با چالش هایی در داخل مواجه شده اند.
وی افزود: این تحریم های اخیر برای ایران و روسیه نیز رصد می شود و متناسب با آن تصمیم گیری هایی می شود.
لاریجانی ادامه داد: این نشان دهنده این است که آمریکایی ها در گذشته و حال بدعهدی هایی داشتند خصوصا در دوره اخیر تصور می کنند اگر با برجام ستیز کنند به نفعشان است در حالی که ضرر آنان است.
وی اضافه کرد: ما از پتانسیل های خوب هسته ای برخورداریم و به سرعت می توانیم شرایط را تغییر دهیم اگر آمریکایی ها تصور می کنند سطح بازرسی های آژانس برای آنان خوب نیست می توانیم آن را کاهش دهیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما متناسب با رفتارهای آمریکایی ها توانایی اقدامات زیادی داریم.
لاریجانی تصریح کرد: ما رفتار آنها را با دقت رصد می‌کنیم و متناسب با آنها رفتاری عملی خواهیم داشت، ما در کمیسیون‌های مربوطه در مجلس نیز تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنیم و به سرعت در صحن آن را بررسی خواهیم کرد.

منبع:ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید