اخبار لژیونرهای فوتبال؛

کلین شیت عابدزاده، شکست سنگین تیم قوچان نژاد و درخشش قلی‌زاده

  • ورزشی
  • یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۴۵
    کد خبر :633445

در میان لژیونرهای فوتبال ایران در اروپا روز گذشته علی قلی زاده با درخشش خود زمینه برد شارلوا را فراهم کرد اما تیم‌های مهرداد محمدی و رضا قوچان نژاد شکست خوردند.

 

در هفته هشتم مسابقات لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم ماریتیمو با دروازه بانی امیر عابدزاده به مصاف تیم ستوبال رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

در همین چارچوب تیم آوس به مصاف بلننسه رفت و با نتیجه ۲ به ۳ شکست خورد. مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم آوس در این بازی به میدان رفت و حتی یک پاس گل داد اما نتوانست مانع شکست تیمش بشود.

 

به گزارش مهر، در هفته دوازدهم لیگ بلژیک تیم شارلوا به مصاف موسکرون رفت که این بازی با یک گل به سود شارولوا به پایان رسید. در این مسابقه علی قلی زاده بازیکن ایرانی شارلوا موفق شد تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند. کاوه رضایی دیگر بازیکن ایرانی شارلوا هم ۷۲ دقیقه در ترکیب حضور داشت و یونس دلفی هم به خاطر مصدومیت در لیست این تیم نبود.

 

در یکی از مسابقات هفته یازدهم لیگ هلند هم تیم پک زووله با رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی خود میهمان هراکلس بود که این مسابقه با برد ۴ بر صفر هراکلس به پایان رسید. قوچان نژاد ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت اما در این مسابقه موفق به گلزنی نشد.

 

اما سرنوشت علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم برایتون همچنان با سکونشینی گره خورده است. در هفته دهم لیگ برتر انگلیس روز گذشته تیم برایتون به مصاف اورتون رفت و در دقایق پایانی توانست با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل حریفش پیروز شود. جهانبخش در این بازی هم از فهرست بازیکنان برایتون خط خورده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید