فعالیت برخی از پیمانکاران به نیروهای شهرداری واگذار می‌شود

    کد خبر :632427

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه با اصلاح ساختار در شهرداری به دنبال تعدیل نیرو نیستیم،‌ گفت: فعالیت برخی از پیمانکاران به نیروهای شهرداری واگذار می‌شود.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران ، درباره اصلاح ساختار در شهرداری اظهار داشت: قرار است لایحه اصلاح ساختار به زودی به شورای ارائه شود و اعضاء نظرات‌شان را در این زمینه مطرح کنند.

 

وی تأکید کرد: قرار نیست تعدیل نیرو با اصلاح ساختار در شهرداری انجام گیرد ولی به دلیل ادغام معاونت‌ها آمار مدیران کاهش می‌یابد و برای برخی پرسنل نیز پس از پایان مدت کار ممکن است قراردادهای جدید بسته نشود و این موضوع به معنای تعدیل نیرو نیست.

 

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: در شهرداری به دنبال این مسئله هستیم که ظرفیت کاری برای نیروها ایجاد کنیم و در واقع تعریف کار جدید صورت گیرد. به عنوان مثال می‌توان برخی از فعالیت‌هایی که پیمانکاران انجام می‌دهند را به پرسنل واگذار کرد چراکه در برخی از موضوعات هم معاونت هم پیمانکار و هم سازمان کار مشترکی را انجام می‌دهند.

 

اعطا با اشاره به اینکه کسی به دنبال تعدیل نیرو در شهرداری و شورای شهر نیست گفت:‌ البته برخی از پیمانکاران کار تخصصی انجام می‌دهند و نمی‌توان نیروهای را جایگزین آنها کرد ولی در مواردی که امکان باشد این اقدام صورت می‌گیرد.

 

به گزارش فارس، حامد مظاهریان، معاون شهردار تهران با اعلام اینکه لایحه اصلاح ساختار شهرداری در آبان توسط شورای شهر تهران بررسی می‌شود،‌ گفت: پس از تصویب این لایحه نیروهای شهرداری کاهش می‌یابند.

 

محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران نیز اعلام کرد: شورای شهر تصمیم و اراده‌ زیادی برای اصلاح ساختار دارد، ولی متأسفانه فضا و شرایط به صورتی است که هر اقدام ما را مانع می‌شوند و می‌گویند به دلیل شرایط اقتصادی ملاحظه کنید، البته ما تصمیم داریم برای عدالت و کارآمدی سازمان اقداماتی انجام دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید