سامانه سنجش کیفیت سرویس مکالمات بین‌شهری و بین‌الملل راه‌اندازی شد

    کد خبر :63233

به منظور شفاف‌سازی وضعیت کیفی خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت، سامانه سنجش کیفیت سرویس مکالمات بین شهری و بین‌الملل در سایت این شرکت راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا، به منظور شفاف سازی وضعیت کیفی خدمات شرکت ارتباطات زیرساخت و به دنبال ارائه وضعیت پارامترهای کیفی شبکه دیتا شامل میزان تغییرات تاخیر (jitter )، تاخیر، درصد از دست رفتن بسته‌ها loss) packet ) این شرکت به انتشار وضعیت کیفی شبکه‌های مکالمات بین شهری و بین‌الملل بر روی سایت خود اقدام کرده است.

هموطنان می توانند با مراجعه به سایت شرکت ارتباطات زیرساخت به آدرس www.tic.ir در بخش وضعیت شبکه، با انتخاب گزینه های شبکه داخلی یا شبکه بین الملل وضعیت شاخص های کیفی این حوزه را مشاهده کنند.

براساس این گزارش در بخش شبکه داخلی پارامترهایی مانند درصد موفقیت مکالمات (ASR)، درصد کارایی کانال‌ها (CER) و متوسط زمان اشغال شدن کانال ها (AHT) مربوط به 24 ساعت اخیر شبکه بین شهری نشان داده می شود که این اطلاعات هر 15 دقیقه یکبار نیز به‌روزرسانی می شود.

همچنین در بخش شبکه بین الملل نیز وضعیت پارامترهای درصد موفقیت مکالمات(ASR) و متوسط زمان مکالمات(ACT) صادره بین الملل، در 24 ساعت روز گذشته نمایش داده می شود.

این اطلاعات به تفکیک شبکه های ثابت استانی بر روی نقشه ایران، اپراتورهای سیار به صورت جدول و ترافیک صادره به کشورهای مختلف بر روی نقشه جهان نمایش داده شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید