بازداشت دلالان مسکن مهر پردیس

    کد خبر :632298

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با در خطر قرار گرفتن منافع دلالان، آنها اقدام به ایجاد درگیری با پرسنل کارگزاری مسکن مهر کردند که با ورود دادستانی و نیروی انتظامی این افراد دستگیر شدند.

 

سید‌مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس دقایقی پیش در گفت و گو با فارس در پردیس در خصوص درگیری دلالان مسکن مهر با پرسنل و دلایل این اقدام اظهار کرد: پس از مشخص شدن قیمت عرصه های مسکن مهر پردیس که باعث واقعی شدن قیمت مسکن مهر و کوتاه شدن دست دلالان شد، این افراد روز گذشته اقدام به ایجاد درگیری با پرسنل و نیروهای داخلی کارگزاری کردند.

 

وی گفت: این دلالان با ضرب و شتم پرسنل باعث ایجاد آشوب در کارگزاری شدند که دقایقی کار در کارگزاری به مشکل برخورد.

 

هدایت افزود: با ورود دادستانی و نیروی انتظامی این افراد بازداشت و افرادی که متواری بودن نیز تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

 

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: این طرح برای راحتی متقاضیان ادامه خواهد داشت و برای اینکه بتوانیم ورودی کارگزاری مسکن مهر را برای ورود متقاضیان و مالکان مسکن مهر امن کنیم از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

 

وی اضافه کرد: این دلالان واحدهای متقاضیان را با قیمت پایین از اختیار مالکان خارج می کردند که ورودی کارگزاری که توسط همکاران واحد بازرسی شرکت عمران، نیروی انتظامی و کمک دادستانی ساماندهی شد.

 

هدایت تصریح کرد: به همین دلیل و به خطر افتادن منافع دلالان، آنها اقدام یه درگیری وضرب و شتم همکارانمان کردند که با ورود قابل تقدیر دادستانی و نیروی انتظامی گیت ورودی کارگزاری از امروز با امنیت بالا میزبان متقاضیان است.

 

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: با خرید عرصه توسط متقاضیان واحدهای مسکن مهر به واحدهای ملکی و با سندهای دائمی تبدیل میشود و دلالان نمی‌توانند پروژه‌های مسکن مهر را. به راحتی قبل خرید و فروش کنند.

 

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی، دادگستری و حراست شرکت عمران اجازه حضور دلالان را در کارگزاری و خیابان‌های اطراف این محل نمی دهند و در صورت مشاهده برخورد قاطع، قانونی و بازداشت افراد متخلف را در پی خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید