دوربین فوجی فیلم X-Pro3 معرفی شد

    کد خبر :632055

دوربین‌ X-Pro3 جدید فوجی فیلم با تغییراتی نسبت به دوربین قبلی همین سری معرفی شد و به‌زودی به بازار عرضه می‌شود.

 

دوربین‌های سری X-Pro فوجی فیلم همواره دوربین‌های متفاوتی بوده‌اند. فوجی فیلم سعی داشته تا آخرین فناوری‌های دیجیتال را در کنار تجربه‌ی تصویربرداری آنالوگ دراختیار کاربران قرار دهد.

 

شهریورماه سال گذشته، فوجی فیلم X-T3 با حسگر ۲۶ مگاپیکسلی و قابلیت‌های متعدد فیلم‌برداری معرفی شد. دوربین جدید X-Pro3 با تغییراتی نسبت به این دوربین به بازار عرضه می‌شود.

 

از نظر طراحی ظاهری، دوربین X-Pro3 تفاوت زیادی با دوربین‌های نسل قبلی خودش ندارد. قسمت‌های بالایی و پایینی دوربین‌های قبلی فوجی فیلم از آلیاژ منیزیم ساخته شده بود. اما جنس صفحات بالایی و پایینی دوربین جدید از تیتانیوم است. کاربرانی که تمایل به خرید دوربینی با جنس روکش با ماندگاری بالاتری دارند، می‌توانند دو مدل دیگر از همین دوربین را در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی با بهره‌مندی از روکش Duratect و قیمت ۲۰۰ دلار بالاتر خریداری کنند.

 

منظره‌یاب هیبریدی دوربین جدید مجهز به قابلیت بزرگنمایی ۰.۵۲ برابری است. نسل قبلی این دوربین با حالت‌های بزرگنمایی 0.36x و 0.60x برابری معرفی شدند که امکان تصویربرداری با فاصله‌ی کانونی عریض و تله‌فوتو را برای کاربران فراهم می‌‌کنند. نمایشگر دوربین جدید با ۳.۶۹ میلیون نقطه نسبت به نسخه‌ی قبلی ارتقا یافته است.

 

تفاوت اصلی دوربین X-Pro3 با دوربین قبلی همین سری، نمایشگر لمسی LCD دوربین جدید است که در حالت پیش‌فرض بسته است و می‌تواند با زاویه‌ی ۱۸۰ درجه به‌سمت پایین باز شود. نمایشگر کوچک از ویژگی‌های مطلوبی ازجمله حالت Simulation و ISO و وایت بالانس بهره می‌برد.

 

دوربین X-Pro3 با دوربین 26 مگاپیکسلی و حسگر BSI X-Trans CMOS، پردازنده‌ی تصویر مشابه دوربین X-T3 و همچنین سیستم فوکوس خودکار هیبریدی به بازار عرضه می‌شود. از سوی دیگر دوربین X-Pro3 گزینه‌ی مناسبی برای تصویربرداری ویدئویی محسوب می‌شود. اگر دوربین می‌توانست حرف بزند، حتما می‌گفت: «من برای فیلم‌برداری عالی هستم!»

 

 

دوربین جدید می‌تواند در فرمت‌های DCI و UHD 4K تا 30 فریم‌درثانیه تصویربرداری کند و مجهز به این اسلات دوگانه‌ی کارت SD با پشتیبانی UHS-II است. کاربران می‌توانند دوربین را از طریق پورت USB 3.1 نوع Type C به پاور اکسترنال متصل کنند. دوربین قابلیت اتصال به شبکه‌های Wi-Fi و بلوتوث را دارد.

 

مدل معمولی دوربین X-Pro3 با روکش مشکی سنتی به‌زودی با قیمت ۱۷۹۹ دلار و نسخه‌ی دیگری با روکش Duratect و در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی با قیمت ۱۹۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید