«آتش»کارگاه تولید درهای چوبی را شعله‌ور کرد

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۵۹
    کد خبر :632042

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق گسترده بامدادی در یک کارگاه تولید درهای چوبی خبر داد.

 

سید جلال ملکی  با اعلام خبر تصادف آتش‌سوزی در یک کارگاه تولیدی در اتوبان تهران – قم، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 3:44 بامداد امروز (2 آبان 98) حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه تولیدی در اتوبان تهران – قم، روستای تورقوزآباد به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب و خودروی فوماتیک محل حادثه اعزام شدند.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، ادامه داد: آتش‌نشانان تهرانی به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی تصریح کرد: محل حادثه سوله مسقف حدوداً 700 متر و محل تولید نگهداری درهای چوبی بود که حجم زیادی از این درها در آن نگهداری می‌شد.

 

ملکی با اشاره به وقوع حریق و شعله‌ور شدن کامل این سوله، گفت: بخش زیادی از سقفهای سوله به دلیل ساخته شدن با ایرانیت و مصالح ناایمن، در اثر شدت حرارات و شعله، تخریب و دِفرمه شده بود.

 

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان عملیات را از چند طرف آغاز کرده و پس از مدتی تلاش موفق به کنترل و اطفای حریق شدند.

 

به گفته وی، این حادثه خوشبختانه مصدوم و تلفات جانی برجای نگداشت اما خسارات زیادی به جای ماند.

 

به گزارش تسنیم،سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به پایان عملیات در ساعت 6:45 صبح، یادآور شد: محل حادثه پس از ایمن‌سازی به مالکان و مسئولان محلی تحویل داده شد و آتش‌نشانان به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید