تصادف مرگبار تویوتا کمری در جاده کرج

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴
    کد خبر :631904

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه خودروی تویوتا کمری در جاده مخصوص کرج خبر داد.

 

سید جلال ملکی  با اعلام خبر تصادف مرگبار در جاده مخصوص کرج، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 2:46 بامداد امروز (2 آبان 98) یک مورد حادثه تصادف در شرق به غرب جاده مخصوص کرج، حوالی کیلومتر 21 به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی تویوتا کمری با دو سرنشین مرد جوان حین حرکت در مسیر به دلیل نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه تریلر باری برخورد کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه بر اثر این حادثه ایربگ خودروی تویوتا عملکرده بود، گفت: بر اثر شدت برخورد قسمت جلویی این خودرو تقریباً متلاشی شده و هر دو سرنشین داخل خودروی متلاشی شده کاملاً محبوس بودند.

 

ملکی افزود: آتش‌نشانان به سرعت با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و هر دو سرنشین محبوس شده را از داخل خودرو خارج کردند که مشخص شد راننده به علت شدت جراحات وارده جان باخته و دیگر سرنشین خودرو نیز به شدت مصدوم شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

 

به گزارش تسنیم،سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به پایان این عملیات در ساعت 4:20 بامداد، متذکر شد: رانندگان همواره با سرعت مطمئنه حرکت کنند، این حادثه علی‌رغم عملکرد ایربگها، منجر به فوت و مصدومیت دو سرنشین شد، حرکت سرعت مطمئنه به این معنا است که راننده در هر زمان بتواند نسبت به کنترل خودروی خود اقدام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید