یک مقام مسئول خبر داد؛

ثبت‌نام طرح ملی مسکن در ۱۰ استان از نیمه آبان ماه

    کد خبر :631662

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در ۱۰ استان کشوراز نیمه آبان، شروط متقاضیان مشمول این طرح را اعلام کرد.

 

به گزارش بازتاب به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده جزئیات آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ۱۰ استان کشور را که از نیمه آبان امسال آغاز می‌شود و به مرور به تمامی استان‌های کشور تسری یافته و تا پایان امسال به پایان می‌رسد، تشریح کرد.

 

محمودزاده با اعلام اینکه طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان به صورت پایلوت شروع شد و به اتمام رسید، گفت: پس از آغاز ثبت نام در این طرح در استان استان کرمان، سامانه ثبت نام آزمایش شد که خوشبختانه مشکل خاصی در این خصوص وجود نداشت.

 

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان با اشاره به اینکه ثبت‌نام ۱۰ استان دیگر کشور از جمله استان‌های قم، سیستان و بلوچستان، همدان، اردبیل و زنجان نیز در نیمه آبان امسال انجام می‌شود، افزود: ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در ۱۰ استان کشور از نیمه آبان امسال آغاز و استان به استان انجام می‌شود. سعی بر این است که تا پایان سال جاری، ثبت‌نام تمامی استان‌های مشارکت‌کننده در طرح اقدام ملی مسکن به پایان برسد.

 

محمودزاده ادامه داد: پس از ثبت‌نام ۱۰ استان طرح اقدام ملی مسکن، ثبت‌نام دیگر استان‌های این طرح، آغاز خواهد شد.

 

وی در خصوص شرایط ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن نیز نکاتی را ارایه کرد و توضیح داد: شرایطی که در قانون ساماندهی اعلام شده جزو شروط اصلی برای افرادی است که متقاضی طرح اقدام ملی مسکن هستند.

 

محمودزاده ادامه داد: سه شرط اصلی ثبت‌نام در این طرح و بهره‌مندی از آن این است که متقاضیان متاهل باشند، سابقه استفاده از امکانات دولتی برای خرید مسکن را نداشته باشند و همچنین سابقه سکونت در شهری که تقاضای مسکن را دارند، داشته باشند؛ این‌ها جزو شروط اصلی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن است.

 

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اعلام کرد: اولویت‌بندی بر اساس میزان تقاضا و شرایطی که وجود دارد انجام می‌شود و تلاش بر این است تا با اولویت، واحدهای موجود به متقاضیان واجد شرایط تخصیص یابد.

 

محمودزاده همچنین از طراحی سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: سامانه ملی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن نیمه‌آبان امسال با نشانی و مشخصات رونمایی و اعلام عمومی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید