میتسوبیشی از خودرو مفهومی Mi-Tech رونمایی کرد

  • خودرو
  • چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۲۰
    کد خبر :631384

میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو توکیو از شاسی‌بلند مفهومی Mi-Tech رونمایی کرد که علاوه بر طراحی ظاهری بسیار متفاوت، از سیستم پلاگین هیبریدی موتور-ژنراتور توربینی بنزینی بهره می‌برد.

 

میتسوبیشی امروز از شاسی‌بلند مفهومی Mi-Tech با ظاهر طراحی رادیکال و بسیار متفاوت در نمایشگاه خودرو توکیو ۲۰۱۹ رونمایی کرد. خودروی مفهومی میتسوبیشی Mi-Tech ترکیبی از طراحی جنجال‌انگیز با سیستم محرکه‌ی پیچیده است که همگی در پکیج شاسی‌بلند کوچک قرار گرفته‌اند.

 

ایده طراحی و تولید خودروی مفهومی Mi-Tech، ترکیب مدل باگی آینده‌نگرانه با جلو پنجره‌ی بزرگ میتسوبیشی موسوم به داینامیک شیلد است. جلوپنجره‌ی متقارن به لطف چراغ‌های جلو T شکل، حالتی پرشکوه از فناوری پیشرفته را منتقل می‌کنند. تغاری‌های بزرگ و مربعی چراخ‌ها، توجه بینندگان را به خود جلب می‌کنند؛ در حالی که وجود نداشتن درها، نشانگر شخصیت شبیه به خودروهای کلاس باگی است. انتهای عقب خودرو شکلی مانند شش ضلعی دارد و چراغ‌های عقب با همان الگوی T، در نمایش ظاهر تهاجمی میتسوبیشی Mi-Tech همکاری می‌کنند.

 

بدون شک طراحی بیرونی خودرو بسیار شلوغ است، بااین‌حال فضای داخل کابین با خلاصی از بیشتر دکمه‌ها، رویکرد حداقلی را در پیش می‌گیرد. حتی سیستم سرگرمی و اطلاعاتی سنتی در کنسول مرکزی وجود ندارد؛ زیرا تمام آنچه سرنشینان می‌خواهند در پنل دیجیتال و صفحه‌نمایش گسترده هدآپ (HUD) مجهز به فناوری واقعیت افزوده موجود است. کلیدهای شبیه صفحه کلید رایانه در بالای کنسول مرکزی قرار می‌گیرند و هر زمان که سرنشین بخواهد از آن دسته از کلیدها روی داشبورد استفاده کند، دستگیره‌ی بسیار جذابی وجود دارد که هنگام استفاده به‌صورت لولایی باز و بسته می‌شود.

 

پیشرانه‌ی پیش‌بینی‌شده توسط میتسوبیشی کاملاً پیچیده است، زیرا از موتور-ژنراتور توربینی بنزینی جمع‌وجور که جایگزین پیشرانه‌ی بنزینی معمولی می‌شود، بهره می‌برد. پیشرانه قدرت خروجی متناسب با اندازه و وزن خودرو تولید می‌کند و می‌تواند با گازوئیل، نفت سفید یا الکل کار کند. پیشرانه‌ی توربین بنزینی بخشی از سیستم پلاگین هیبریدی است که به‌همراه سیستم چهارچرخ محرک پیچیده با کالیپرهای ترمز الکتریکی کار می‌کند.

 

فعلاً برنامه‌ای برای تولید خودروی مفهومی Mi-Tech وجود ندارد، اما میتسوبیشی می‌گوید فناوری‌های برقی تا سال ۲۰۲۲ برای شاسی‌بلندهای سایز متوسط و کوچک ​​اعمال می‌شود.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید