چرا احمدی نژاد نتوانست از بقایی عیادت کند؟+ فیلم

    کد خبر :63121

شب گذشته محمود احمدی نژاد رییس دولت های نهم و دهم با حضور در بیمارستان بقیه الله قصد عیادت از حمید بقایی را داشت که موفق به انجام این کار نشد

چرا احمدی نژاد نتوانست از بقایی عیادت کند؟به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود احمدی نژاد رییس دولت های نهم و دهم دیشب بعد از انتشار اخباری که حکایت از انتقال حمید بقایی به بیمارستان بقیه الله داشت در این بیمارستان حاضر شد تا با وی دیدار کند اما موفق به انجام این کار نشد.

یک منبع آگاه صبح امروز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اعلام اینکه حال حمید بقایی مساعد است و وضعیت عمومی وی مطلوب گزارش شده است گفت: بقایی فعلا در بیمارستان بقیه الله بستری و تحت درمان است ولی با حکم دادستانی فعلا ملاقات با وی ممنوع است و این چیز عجیبی نیست.

بقایی که در دولت احمدی نژاد ریاست سازمان میراث فرهنگی و سپس معاونت اجرایی رییس جمهور را برعهده داشت در تاریخ 18 تیر ماه با تعیین قرار وثیقه از سوی بازپرس بازداشت شد.

بنا بر آنچه در کانال اطلاع رسانی دولت بهار آمده شامگاه گذشته حمید بقایی به دلیل ضعف جسمانی به بیمارستان حضرت بقیه‌الله (عج) تهران منتقل شده است. بعد از این اتفاق محمود احمدی نژاد با همراهی جوانفکر مشاور رسانه ای خود در دولت های نهم و دهم در بیمارستان بقیه ا… حاضر شد .

آنگونه که جوانفکر گفته بعد از مطالبه احمدی نژاد در خصوص بررسی سلامتی بقایی، یکی از مسئولین بیمارستان در گفتگو با وی سلامتی بقایی را تایید نموده است.در ادامه فیلمی از حضور احمدی نژاد در بیمارستان بقیه الله را ببینید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید