جزئیات قرارداد دو ساله ملی پوش فوتسال ایران با تیم شنزن چین

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ۸:۴۰
    کد خبر :631046

ملی پوش فوتسال ایران جزئیات امضای قرارداد دو ساله‌اش با تیم شنزن چین را تشریح کرد.

 

احمد اسماعیل پور در گفتگو با مهر، درباره پیوستنش به تیم فوتسال شنزن چین گفت: سال گذشته و قبل از اینکه به چین بیایم، پیشنهادی از تیم شنزن داشتم ولی شرایطی که می خواستم را برایم فراهم نکردند. آن موقع شرایط تیم «چین دائو» فراهم بود و به این تیم رفتم.

 

ملی پوش فوتسال ایران ادامه داد: بعد از سه ماه اول که در چین دائو بودم، شنزن پیشنهاد خوبی به من داد ولی قراردادم با چین دائو ۱۵ ماهه بود و نتوانستم به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهم. در نیم فصل هم دوباره پیشنهادی به من دادند اما گذاشتم تا فصل تمام شود.

 

اسماعیل پور که با چین دائو و با ۶۴ گل عنوان آقای گلی فصل گذشته لیگ فوتسال چین را از آن خود کرده بود، تصریح کرد: فصل خوبی را با تیم چین دائو پشت سر گذاشتم و در پایان لیگ، شنزن مجددا پیشنهاد دو ساله ای را به من داد. این پیشنهاد از نظر مالی و امکانات خوب بود و هرچه خواستم برایم فراهم کردند. امیدوارم این فصل اتفاقات خوبی برایم رقم بخورد. برای این فصل، فصل آینده و جام باشگاه های آسیا در خدمت تیم شنزن هستم.

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکن دیگری از ایران او را در شنزن همراهی می کند؟ گفت: فقط من به عنوان بازیکن ایرانی در تیم شنزن هستم. سرجینیو برزیلی هم امسال در شنزن بازی می کند و بازیکن خارجی این تیم محسوب می شود.

 

ملی پوش فوتسال ایران که چند ماه پیش همراه شنزن و به صورت کوتاه مدت در جام باشگاه های جهان بازی کرده بود، ادامه داد: برای جام باشگاه های آسیا هم از تیم شنزن و هم از سایر تیم های خارجی پیشنهاد داشتم ولی صلاح دیدم که در آن مقطع استراحت کنم و فقط در جام باشگاه های جهان برای شنزن بازی کردم.

 

اسماعیل پور درباره اینکه آیا با باشگاه شنزن برای حضور در اردوها و بازی های تیم ملی فوتسال توافق کرده است؟ گفت: بله این موضوع در قراردادم دیده شده و صحبت هایی داشته ام. اردوهای تیم ملی در «فیفادی» است که مشکلی پیش نمی آید. لیگ چین هم برای اردوها و بازی های تیم ملی این کشور تعطیل می شود و فکر می کنم بتوانم به تیم ملی ایران کمک کنم.

 

ملی پوش فوتسال ایران در پایان گفت: هفته دیگر بازی هایمان در لیگ چین شروع می شود. ۱۰ روزی است که تمرینات را از سر گرفته ام. لیگ چین نزدیک به ۴۰ روز برگزار می شود و بعد از آن یک تعطیلی برای بازی های جام ملت های آسیا خواهیم داشت.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید