سکوت مجلس دربرابر انحراف ۶۷ درصدی دولت از اجرای بودجه سال ۹۶

  • سیاسی
  • سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۰۶
    کد خبر :630802

نماینده فلاورجان در مجلس با بیان اینکه مجلس دربرابر انحراف ۶۷ درصدی دولت از اجرای بودجه سال ۹۶ سکوت کرده است، گفت: دادستان دیوان محاسبات نیز باید به این موضوع ورود کند.

 

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه دیوان محاسبات اخیراً گزارشی از نحوه اجرایی شدن بودجه سال 96 به نمایندگان ارائه کرده که نشانگر انحراف بیش از 67 درصدی دولت از تحقق آن است، گفت: متاسفانه مجلس دربرابر این تخلف قانونی دولت سکوت کرده و در بعد نظارتی اقدامی انجام نداده است.

 

وی با تاکید براینکه مجلس باید در مقابل این تخلف آشکار دولت می‌ایستاد، ادامه داد: دیوان محاسبات به وظیفه ذاتی خود عمل کرده و با رصد نحوه اجرایی شدن بودجه سال 96 گزارشی را به مجلس ارائه کرده اما مجلس در اینباره سکوت کرده و اقدامی را انجام نمی‌دهد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد:دادستان دیوان محاسبات نیز باید به این موضوع ورود کند و پیگیر بیت‌المالی که از سوی دولت هدر رفته باشد و نتیجه را به مردم اعلام کند.

 

نماینده فلاورجان در مجلس با اعلام اینکه تعدادی از نمایندگان نیز از رئیس مجلس درخواست کرده‌انداین موضوع را پیگیری کند، افزود: باید گزارشی از این موضوع هیئت‌رئیسه پارلمان تدوین و به قوه قضائیه ارجاع کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید