چرا از آپ استفاده می‌کنیم؟

    کد خبر :630327

در میان  انبوه اپلیکیشن های ایرانی ،اپلیکیشن پرداخت آپ پرکاربرترین اپلیکیشن پرداخت در ایران است که در حال حاضر حدود ۴۰ میلیون کاربر دارد.

این اپلیکیشن پنج سال پیش با هدف جایگزینی برای پرداخت های بستر USSD معرفی شد که از زمان ارایه، تاکنون خدمات و سرویس های متنوعی مانند خرید شارژ و بسته اینترنت گرفته تا خرید بیمه و بلیط قطار نیز به آن اضافه شده است .

به مروز این خدمات باعث شد تا آپ جایگاه ویژه ای در میان اپلیکیشن های فارسی زبان پیدا کند به طوریکه هم اکنون پرترافیک ترین اپ موبایلی در بین ایرانی هاست و اکثر کاربران از خدمات آن استفاده می کنند.

به همین بهانه در این گزارش به بررسی مختصر امکانات و خدمات این اپلیکیشن می پردازیم:

پرداخت قبض موبایل و تلفن ثابت:

مشترکان همراه اول می‌توانند هنگام استفاده از این خدمت صورت حساب میان دوره و پایان دوره خود را استعلام کنند و اقدام به پرداخت قبض خود کنند. همچنین مشترکان تلفن ثابت در شهر تهران هم می‌توانند از این طریق، اقدام به پرداخت قبض تلفن ثابت خود کنند.

کارت به کارت:

انتقال وجه از مبدا 33 بانک (بانک‌های ملی، کشاورزی، سپه، اقتصاد نوین، شهر، دی، انصار، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد، آینده، پست بانک، قوامین، سرمایه، ایران زمین، توسعه تعاون، گردشگری، صنعت و معدن، رسالت، سامان، کوثر، خاورمیانه، پارسیان، تجارت، پاسارگاد، مسکن، رفاه کارگران، ملت، ملل، نور، توسعه، مهر ایران، کارآفرین و توسعه صادرات) در اپلیکیشن آپ امکان‌پذیر است. به‌زودی بانک‌های دیگر نیز به این سرویس اضافه خواهد شد.

پرداخت قبض‌های خدماتی:

پرداخت کلیه قبض‌های خدماتی شامل قبض آب، برق، گاز و تلفن از طریق بارکدخوان یا وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت، با آپ امکان‌پذیر است.

خرید شارژ:

با استفاده از این سرویس کاربران می‌توانند برای خود یا دیگران از تمامی اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، تالیا، رایتل و آپتل شارژ خریداری کنند.

خرید بسته اینترنت:

کاربران اینترنتی (3G و 4G، وایمکس، ADSL) می‌توانند از این طریق حساب اینترنت خود را خریداری یا تمدید کنند.

مشاهده موجودی (مانده‌گیری):

امکان مشاهده موجودی حساب تمامی کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب برای کاربران در اپلیکیشن آپ امکانپذیر است.

خرید بلیت قطار:

این سرویس جهت سهولت تهیه بلیت‌های مسافرتی قطار طراحی شده و کاربران می‌توانند به سرعت و فارغ از هر گونه محدودیت زمانی و مکانی در کمتر از یک دقیقه بلیت سفر خود را تهیه و روی اپلیکیشن آپ دریافت کنند. در این سرویس امکاناتی چون فهرست و ویژگی انواع قطارهای مسافرتی رجاء، تاریخ و زمان حرکت قطارها، استعلام خودکار مشخصات مسافران ، امکان رزرو دربست یک کوپه و … فراهم شده و کاربران می‌توانند با طی مراحل ساده‌ای بلیت سفر خود را از طریق اپلیکیشن آپ تهیه کنند.

خرید بیمه:

با اپلیکیشن آپ به آسانی می‌توان در هر ساعت از شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل بیمه‌نامه‌ شخص ثالث خریداری و آن ‌را در سراسر کشور به‌صورت رایگان دریافت کرد. کاربران می‌توانند با نصب و استفاده از اپلیکیشن آپ روی گوشی تلفن همراه هوشمند خود، بدون مراجعه حضوری به شعب یا نمایندگی‌های بیمه، با حفظ تخفیف‌های قبلی اقدام به خرید بیمه‌نامه کنند و بیمه‌نامه خود را در محل دلخواه به صورت رایگان تحویل بگیرند.کاربران اپلیکیشن آپ همچنین می‌توانند بیمه‌نامه‌های مسافرتی خارج از کشور، آتش‌سوزی مسکونی، آتش‌سوزی طرح اصناف، حوادث انفرادی، حوادث سفر داخل کشور را به‌صورت آنلاین تهیه کنند.

خرید بلیت هواپیما:

با استفاده از این سرویس کاربران می‌توانند با انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر به جستجوی بلیت هواپیمای چارتری یا سیستمی مربوط به پروازهای داخلی و خارجی بپردازند و با توجه به بودجه، سلیقه و … بهترین گزینه ممکن را خریداری کنند.

خرید بلیت اتوبوس:

با این سرویس امکان خرید بلیت اتوبوس‌های بین شهری از هر نقطه از ایران به هر نقطه دیگر از کشور برای کابران آپ در اپلیکیش فراهم شده است.

رزرو هتل و اتاق ارزان:

کاربران با استفاده از این سرویس می‌توانند در سراسر ایران، محل اقامت سفر خود را به آسانی و کمترین قیمت رزرو کنند.

تله‌پرداز:

سرویس خاص پرداخت بدون نیاز به وجود کارت بانکی از طریق اپلیکیشن آپ تله پرداز نام دارد که امکان خرید از هزاران فروشگاه مجهز به کارتخوان آپ، پرداخت هزینه‌های دفاتر خدمات الکترونیک قوه قضائیه و نمایندگی‌های بیمه ایران را فراهم کرده است.

شارژ اعتبار اسنپ:

با این سرویس کاربران امکان شارژ حساب اسنپ خود یا دیگران را با وارد کردن شماره موبایل دارند.

سفارش غذا:

با استفاده از این سرویس کاربران می‌توانند از رستوران‌های نزدیک به محل حضور خود انواع غذاهای مورد علاقه خود را خریداری کنند و در محل تحویل بگیرند.

نیکوکاری:

در هر لحظه از شبانه روز خدمات پرداخت‌ نیکوکاری کاربران به صورت مستقیم به حساب بیش از20 موسسه، نهاد و سازمان خیریه واریز می‌شود.

پرداخت خدمات خودرویی، ثبت‌نام و استعلام سجام، خرید سیم‌کارت آپتل، کیف پول، مدیریت کارت‌های بانکی، مدیریت تراکنش‌ها، موسیقی، خرید و اجاره ملک و … از دیگر خدماتی است که اپلیکیشن آپ در اختیار کاربران قرار داده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید