در ۲۰۲۰ میلادی؛

تولید کننده چینی ۱۰ موبایل ۵G به بازار عرضه می کند

    کد خبر :630153

یک تولید کننده چینی موبایل اعلام کرده در سال آینده میلادی بیش از ۱۰ موبایل ۵G به بازار عرضه می کند. این درحالی است که پیش بینی می شود در ۲۰۲۰ سهم موبایل های۵G از بازار به ۱۰ درصد برسد.

 

شرکت چینی شیائومی تاکنون ۲ موبایل ۵G به بازار عرضه کرده است. البته این موبایل ها که Mi MIX3 5G وMi 9 Pro 5G نام دارند در بازار چین عرضه شده اند.

 

اکنون مدیر ارشد اجرایی شیائومی اعلام کرده در سال آینده میلادی بیش از ۱۰ موبایل۵G جدید به بازار عرضه می کند. ۳کریر مخابراتی بزرگ چین از هم اکنون پیش ثبت نام دریافت سرویس های ۵G را برای مشتریان خود آغاز کرده اند. طبق آماری که سال گذشته منتشر شد بیش از ۹.۳ میلیون کاربر قبل از ارائه سرویس ۵G برای دریافت خدمات آن ثبت نام کرده اند.

 

تاکنون حدود ۵.۶ میلیون نفر برای دریافت سرویس۵G در شرکت «چاینا موبایل» تاکنون ثبت نام کرده اند. این در حالی است که آمار پیش ثبت نام کاربران برای دریافت سرویس های ۵G در شرکت های «چاینا تله کام» و «چاینا یونیکام» به ترتیب ۱.۹ و ۱.۸ میلیون نفر اعلام شده است.

 

از سوی دیگر شرکت «تولید کننده نیمه رسانا تایوان»(TSMC) در گزارشی جدید پیش بینی کرده در ۲۰۲۰ میلادی تقاضا برای موبایل های ۵Gبه ۳۰۰ میلیون دستگاه می رسد.

 

درحال حاضر موبایل های ۵G حدود یک درصد بازار را تشکیل می دهند اما پیش بینی می شود در ۲۰۲۰ میلادی سهم این موبایل ها به ۱۰ درصد از بازار برسد.

 

همچنین تخمین زده می شود چین به دلیل ساخت سریع زیربنای۵G ، بزرگترین بازار برای این فناوری باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید