بازیکن محبوب برانکو مرد مورد اعتماد کالدرون شد

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۷
    کد خبر :629322

محسن ربیع خواه یکی از بازیکنان مورد اعتماد گابریل کالدرون برای حضور در ترکیب اصلی این تیم شده است.

 

جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس سبب شد تا محسن ربیع خواه در بازی های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر نتواند برای سرخپوشان پایتخت بازی کند.

 

هافبک و مدافع پرسپولیس که در ابتدای فصل با مصدومیت روبرو بود دوران درخشان خود در پرسپولیس را مدیون برانکو ایوانکوویچ است که سه فصل متوالی به او فرصت بازی کردن داد و از وی حمایت کرد اما گابریل کالدرون با وجود مصدومیت طولانی مدت کمال کامیابی نیا باز هم به ربیع خواه اجازه بازی کردن در پست هافبک دفاعی را نداد تا تیمش مقابل تراکتور و سپاهان طعم تلخ شکست را تجربه کند.

 

ربیع خواه در بازی با شهرخودرو به ترکیب اصلی پرسپولیس راه پیدا کرد اما هافبک دفاعی سرخ ها هم نتوانست مانع از باخت تیمش شود تا گابریل کالدرون برای سومین بار در شش هفته ایتدایی، طعم شکست با پرسپولیس را تجربه کند.

 

به گزارش مهر، با این حال اعتماد کالدرون به ربیع خواه از دست نرفته است تا این بازیکن در دیدار امشب پرسپولیس با پیکان نیز به ترکیب اصلی سرخ ها راه پیدا می کند.

 

ربیع خواه قرار است بار دیگر به عنوان هافبک دفاعی بازی کند تا در کنار احمد نوراللهی در مرکز میدان قرار بگیرد.

 

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸ امشب یکشنبه در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به مصاف پیکان تهران در ورزشگاه آزادی می رود. این دیدار به دلیل محرومیت باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید