قیمت دلار ۲۷ مهر ۱۳۹۸

    کد خبر :629030

قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ ۲۷ مهر ۱۳۹۸ اعلام شد.

قیمت ارز در هفته گذشته تقریبا با ثبات کامل همراه بود. امروز شنبه با توجه تعطیلی بازارها تغییری در قیمت ارز رخ نداده است بنابراین قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی نسبت به روز گذشته بدون تغییر بود. بر این اساس قیمت دلار برای خرید 11300تومان است و قیمت دلار برای فروش 11400تومان تعیین شده است.

قیمت یورو نیز در صرافی‌های مجاز بانکی امروز برای خرید 12500تومان و قیمت یورو برای فروش 12600تومان اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین،قیمت دلار در بازار ارز این روزها به ثبات پایداری رسیده به طوریکه حدود یک ماه است که قیمت دلار و قیمت یورو در محدوده 50 تا 100تومان نوسان داشته و در بسیاری از روزها نیز قیمت دلار و نرخ انواع ارز بدون تغییر مانده است.

خریداران دلار از ابتدای سال چقدر ضرر کردند؟

بررسی قیمت دلار نشان می‌دهد که خریداران این ارز پرطرفدار از ابتدای سال تاکنون در هر دلار آمریکا حدود دو هزار تومان ضرر کرده‌اند. قیمت دلار ابتدای امسال حدود 13200تومان بود که با افت 13درصدی به 11400تومان رسید. هر دلار آمریکا اواسط اردیبهشت ماه سال جاری با ثبت قیمت 15200تومان بالاترین نرخ امسال را تجربه کرد.

لازم به ذکر است که نرخ های اعلام شده در این گزارش برای قیمت دلار و قیمت یورو مربوط به قیمت‌گذاری صرافی‌های بانکی مجاز است و قیمت دلار و قیمت یورو در بازار آزاد ممکن است با قیمت های درج شده متفاوت باشد. ضمن آنکه نرخ اعلام شده برای قیمت دلار و قیمت یورو نرخ قیمت های خرید بانک برای میزان ارز کمتر از 5 هزار دلار است.

شعب منتخب فروش ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را بعد از ساعت11 آغاز می‌کنند. مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر 500یورو و برای سایر کشورها تا 1000یورو خریداری کنند.
گفتنی است؛ بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

 

نرخ انواع ارز

 

قیمت دلار صرافی بانکی(برای فروش)

 

11 هزار و 400 تومان

 

قیمت یورو صرافی بانکی (برای فروش)

 

12 هزار و 600 تومان

 

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

 

11 هزار و 300 تومان

 

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

 

12 هزار و 500 تومان

 

قیمت خرید پوند در بانک‌ها

 

14هزار و 775 تومان

 

قیمت ارز مسافرتی

 

12 هزار و 686 تومان

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید