ووشو قهرمانی جهان - شانگهای؛

ووشوکاران ایران رقبای خود را شناختند

  • ورزشی
  • شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۵۹
    کد خبر :628956

مراسم قرعه کشی پانزدهمین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی جهان برگزار شد و طی آن مردان و زنان ووشوکاران ایران در دو بخش تالو و ساندا رقبای خود را شناختند.

 

پانزدهمین دوره رقابت‌های ووشو قهرمانی جهان با حضور ۶۰۰ ووشوکار از ۱۰۲ کشور جهان از صبح فردا یکشنبه ۲۸ مهرماه به میزبانی چین در سالن «مین هانگ» شهر شانگهای آغاز می شود. مراسم قرعه کشی این مسابقات ساعاتی قبل برگزار شد و طی آن نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.

 

بر همین اساس در ساندای زنان و در وزن ۶۵ کیلوگرم الهه منصوریان دور اول به مصاف نماینده فرانسه می رود و در صورت پیروزی با برنده ایتالیا و لبنان مصاف می دهد. شهربانو منصوریان در وزن ۷۰ کیلوگرم ابتدا استراحت دارد و سپس با ورزشکار روسیه مبارزه می کند. در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز مریم هاشمی دور نخست استراحت دارد و در ادامه با حریف مصری روبرو خواهد شد.

 

به گزارش مهر،در ساندای مردان و در وزن ۶۵ کیلوگرم عرفان آهنگریان ابتدا با برزیل رقابت می کند و سپس برنده اندونزی و آرژانتین را پیش رو دارد. محسن محمد سیفی در وزن ۷۰ کیلوگرم دور اول استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه نمایندگان اندونزی و مراکش مبارزه می کند. در وزن ۷۵ کیلوگرم یوسف صبری کار خود را از مبارزه با حریف پاکستانی آغاز می کند و در ادامه با برنده قزاقستان و فرانسه دیدار دارد. در وزن ۸۰ کیلوگرم علی خورشیدی ابتدا استراحت دارد و سپس با لهستان مبارزه می کند. میلاد عارفی مقان در وزن ۸۵ کیلوگرم در آغاز با رومانی روبرو می شود و در ادامه با ترکیه مبارزه می کند.

 

این دوره از مسابقات به مدت چهار روز در شانگهای برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید