حناچی در جمع خادم الحسین (ع) در کربلا تاکید کرد

همت مضاعف شهرداری تهران برای تسهیل حضور زائران در مرزها

    کد خبر :628495

شهردار تهران بر همت مضاعف مدیریت شهری پایتخت برای تسهیل حضور زائران در مرزها تاکید کرد.

 

پیروز حناچی صبح امروز با حضور در محل اسکان نیروهای خادم الحسین (ع) در کربلا گفت: به تمامی افرادی که داوطلبانه مسیر خدمت رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) را انتخاب کردند، خسته نباشید می گویم و به آن ها که در چنین روزهایی این توفیق عظیم نصیب شان شده تبریک عرض می کنم و امیدوارم تمامی این اقدامات ذخیره آخرتشان باشد.

 

وی با بیان اینکه شهرداری تهران امسال در دو بخش مرزها و شهرهای نجف و کربلا در کشور عراق خدمات رسانی می کند، افزود: تلاش کردیم تا با همت مضاعف شرایط را برای حضور زائران در مرزها تسهیل کنیم. عزیزانی که از ایران می آیند هم به صورت داوطلبانه در بحث خدمات رسانی کمک می کنند.

 

شهردار تهران با قدردانی از همکاران خود برای خدمات رسانی به زائران و تشکل های مردمی فعال در این حوزه تصریح کرد: امیدوارم خداوند زحمات خادمین اربعین را قبول کند، ما هم تا آن جا که توان داریم برای خدمات رسانی بهتر تلاش می کنیم.

 

به گزارش مهر،حناچی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمله معروف امام حسین (ع) مبنی بر اینکه اگر دین ندارید و به آخرت اعتقاد ندارید آزاده باشید، گفت: برداشت من از این جمله این است که آزادی و آزادگی مایه عاقبت به خیری ما می شود. همه ما به دین و آخرت اعتقاد داریم، اما در کنار آن باید جوانمردی را سرلوحه قرار دهیم چراکه در شرایط سخت، این جوانمردی است که دست ما را می گیرد و به کمک مان می‌آید.

 

وی ادامه داد: در زیارت اربعین آمده است: «و بذل مهجته فیک لیستنقذ عبادک من الجهالة و حیرة الضلالة»؛ این یعنی حضرت با هدف بالای رهانیدن مردم از جهالت جان خود را تقدیم کرد.

 

شهردار تهران در پایان خطاب به نیروهای شهرداری تهران در قالب خادم الحسین (ع) عنوان کرد: امیدوارم در خیابان های کربلا، نجف، کاظمین، کوفه و هر جا که زمینه خدمت فراهم است این توفیق را داشته باشید که به تک تک زوار گرانقدر اباعبدالله الحسین(ع) خدمت کنید. خداوند را شاکریم که زمینه این توفیق را در این ایام نصیب مان کرده و بی شک امام حسین(ع) خدمت به زائرانش را بی اجر نخواهد گذاشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید