شهردار منطقه ۵ تشریح کرد؛

آخرین وضعیت خدمات رسانی در مرز مهران

    کد خبر :628486

شهردار منطقه ۵ اقدامات این منطقه در مرز مهران را تشریح و خدمات و تجهیزات ارائه شده را برشمرد و گفت: استقبال و اشتیاق زوار وظیفه ما را سنگین تر می کند.

 

فریدون حیدری شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه شاهد شور حسینی در مرزها و مسیرهای پیاده روی اربعین هستیم، گفت: اشتیاق مردم و حضور خیل مشتاقان امام حسین(ع) وظیفه شهرداری تهران را به عنوان یک نهاد مردمی و خدمتگزار سنگین تر می کند. بر اساس آمار طی چند شبانه روز اخیر بیش از ۲۹۰ هزار نفر هر شب از مرز مهران عبور و از خدمات شهرداری منطقه ۵ برخوردار شدند.

 

وی میزان خدمات و تعداد ماشین آلات و نیروی خدمات شهری منطقه ۵ در پایانه مرزی مهران را مناسب دانست و افزود: خاور حمل تلویزیون شهری با تجهیزات کامل و موتور دیزل، تعداد۴۱۰نفر نیروی انسانی، تانکر تخلیه فاضلاب، وانت فنر زن، خودرو فان، مینی پک، لودر و جرثقیل بر حسب نیاز تامین شده و در صورت لزوم آماده اعزام نفرات و ادوات بیشتر برای خدمت رسانی هستیم.

 

حیدری با بیان اینکه ۳۶ نیروی کارگری اعزامی از منطقه و ۳۶۰ نیروی انسانی توسط پیمانکار به مهران اعزام شدند، اظهار داشت: علاوه بر این، تیم جدید پرسنل کارشناس خدمات شهری، کارشناسان متخصص بازیافت و کارگران حوزه بازیافت و ۱۰ دستگاه موتور سه چرخ بازیافت به مجموعه اضافه شدند.

 

شهردار منطقه ۵ عنوان کرد: پرسنل اعزامی در قالب ۷ پست نظارتی نسبت به انجام عملیات نظافت و پاکسازی پایانه مرزی حدفاصل پل زائر تا محدوده مرز عراق و ۳ کیلومتر داخل خاک عراق با ۳۰ نیروی کارگری اقدام می کنند. همچنین ۲ نفر از پرسنل به عنوان ناظرین سرویسهای بهداشتی به صورت مستمر کلیه سرویسهای بهداشتی را بازدید و معضلات و مشکلات احصاء شده به فوریت رفع می شود.

 

به گزارش مهر، وی یادآور شد: ۲نفر از پرسنل به عنوان سرپرست شب نسبت به انجام عملیات نظافت و جمع آوری پسماند فعال هستند و بازسازی ۶۵۰ چشمه سرویس بهداشتی صورت گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید