«شیرشاه» از رقابت انیمیشن‌های اسکار جا ماند!

    کد خبر :628297

اسکار با حضور ۳۲ انیمیشن بلند در ۲۰۲۰ موافقت کرده است اما نامی از “شیرشاه” به میان نیامد.

32 فیلم بلند انیمیشن برای شرکت در رقابت اسکار سال 2020 معرفی شده‌اند و در این میان فیلم «شیر شاه» دیزنی که با کیفیت انیمیشن کامپیوتری اما به شکل زنده ساخته شده، برای حضور در این رقابت معرفی نشده است.

 

اخبار فرهنگ و هنر- از زمان اکران «شیر شاه» از آن به عنوان فیلم انیمیشن یاد شده اما انتظار می‌رفت که دیزنی فیلمش را در این بخش وارد رقابت نکند. با این حال این استودیو «داستان اسباب‌بازی 4» و «یخ‌زده 2» را که هنوز اکران نشده برای این رقابت معرفی کرده است.

 

برای نخستین‌بار نت‌فلیکس نیز فیلمی را برای اسکار در بخش انیمیشن بلند معرفی کرده که «کلاوس» نخستین تولید انیمیشن بلند این شبکه آنلاین است.

 

از فیلم‌هایی که در این فهرست جای گرفته‌اند هنوز چند فیلم اکران هفت روزه خود را در لس‌آنجلس انجام نداده‌اند که در فرصت باقی‌مانده باید این کار را انجام دهند.از این میان پنج نامزد از سوی اعضای آکادمی انتخاب می‌شوند.

 

نفرت‌انگیز، خانواده آدامز، فیلم انگری بردز 2، یک روز دیگر از زندگی، دور، بونوئل در هزارتوی لاک‌پشت‌ها، بچه‌های دریا، دیلیلی در پاریس، یخ‌زده 2، فونان، خیلی قدیمی‌های گِندی تارتاکوفسکی- داستان‌های وحشی، چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم: جهان پنهان، بدنم را گم کرده‌ام، کلاوس، آخرین داستان، فیلم لگوی 2: بخش دوم، داستان خارق‌العاده مارونا، لینک گم شده، نه‌ژا، مسافرخانه اوکوکو، پاچاماما، تبلیغ، رِزو، زندگی مخفی حیوانات خانگی 2، جاسوسان مبدل، پرستوهای کابل، این کیک باشکوه!، برج، داستان اسباب‌بازی 4، آپین و ایپین: خنجر گیبون تنها، با تو در معرض هوا و مار سفید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید