واکنش سایپا به ویدئوی نشت آب در اتاق خودرو تیبا

    کد خبر :628291

گروه خودروسازی سایپا به انتشار ویدئوی نشت آب به داخل اتاق خودروی تیبا که در فضای مجازی منتشر شده واکنش نشان داد و اعلام کرد: این خودرو صفرکیلومتر نبوده و در فرودین ۹۴ تحویل مشتری شده است؛ از این رو نمی‌توان متصور بود که نقص منجر به ورود آب به اتاق، از ابتدا وجود داشته و به احتمال فراوان در طی استفاده از خودرو و یا شرایط محیطی نگهداری آن ایجاد شده است.

 

متن پاسخ منتشره از سوی شرکت سایپا به این ویدئو، به شرح زیر است:”

 

ویدئوی منتشر شده به گونه‌ای است که بیننده تصور می‌کند خودروی دارای ایراد، از تولیدات جدید بوده و به تازگی خریداری و تحویل شده، حال آنکه پس از بررسی مشخص شد که بیش از چهار سال از تحویل خودرو به مشتری می‌گذرد و در این چهار سال قطعاً این خودرو در معرض بارندگی‌های قبلی قرار گرفته است که اگر چنین مشکلی در هنگام تحویل خودرو وجود داشت، در سالهای پیش هم بروز می‌کرد.

 

همچنین صد در صد خودروهای تولیدی گروه سایپا در انتهای خط تولید تحت تستهای کیفی نظیر تست نشتی و نفوذ آب با فشار و… قرار گرفته و در صورت وجود نفوذ آب به داخل خودرو یا هر نقص دیگری به هیچ عنوان تجاری نشده و در پروسه تحویل قرار نمی‌گیرد.

 

لازم به ذکر است مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل سایپا پس از شناسایی و برقراری تماس با این هموطن محترم، پیش از آنکه دلیل ایراد نقص فنی مشخص شود، مراتب عذرخواهی گروه خودروسازی سایپا از اشکال به وجود آمده را به ایشان اعلام و در ادامه برای مشخص شدن دلیل نشت آب به مرکز ارتباط با مشتریان سایپا و شبکه خدمات پس از فروش معرفی کرده است.

 

به گزارش ایسنا، در بررسی‌های اولیه و بنابر اظهارات این هموطن، مشخص شد نشت آب از محل آنتن رادیو خودرو صورت گرفته است که می‌تواند ناشی از فرسودگی طبیعی یا دریافت خدمت خارج از شبکه خدمات پس از فروش سایپا باشد. با این حال، هماهنگی‌های لازم با یکی از نمایندگی‌های شرکت سایپایدک در شهر محل اقامت ایشان برای پذیرش این خودرو و رفع ایراد آن صورت گرفته است.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید