برگزاری چهارمین جشنواره پاییزه باغ گیاه شناسی ملی ایران

    کد خبر :628228

مدیر روابط عمومی باغ گیاه شناسی ملی ایران از برگزاری چهارمین جشنواره پاییزه باغ گیاه شناسی ملی ایران که از ۱۱ مهرماه آغاز و تا ۷ آذرماه سال جاری ادامه دارد، خبرداد.

 

مریم خدابخش، در تشریح برگزاری این جشنواره گفت: امسال نیز همانند سالهای گذشته برای چهارمین سال متوالی، همزمان با شروع فصل زیبای پاییز جشنواره پاییزه باغ گیاه شناسی ملی ایران با تنوعی بی نظیر از رنگ‌های زیبا و چشم نواز گیاهان پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

وی افزود: جشنواره پاییزه به همراه جشنواره محصولات سالم و طبیعی زیر نظر آزمایشگاه باغ گیاه شناسی ملی ایران همه روز به جز ایام عزاداری و تعطیلات عمومی از ساعت ۹ تا ۱۷ آماده حضور علاقمندان خواهد بود.

 

وی تاکید کرد: زمان برگزاری این جشنواره مصادف با شکوفایی زیبا و دیدنی گل‌های داوودی با تعدادی بالغ بر ۶۰۰ رقم در رنگ‌های متنوع و جذاب، در محوطه این باغ زیبا و رویائی است که علاوه بر استفاده از مناظر پاییزی بکر و تماشایی باغ گیاه شناسی می توان از جشنواره محصولات تایید شده ارگانیک و سالم در جشنواره باغ گیاه شناسی ملی ایران بازدید به عمل آورد. همچنین باغ گیاه‌شناسی ملی ایران در روز اربعین حسینی مصادف با شنبه ۲۷ مهرماه سال جاری تعطیل خواهد بود.

 

به گزارش ایسنا،مدیر روابط عمومی باغ گیاهشناسی ملی ایران با تاکید بر اینکه از همه علاقمندان محترم دعوت می شود از جشنواره پاییزی طبیعت زیبای باغ گیاه شناسی و عرضه مستقیم محصولات طبیعی و سالم ایرانی بازدید به عمل آورند افزود: کلیه محصولات ارائه شده در این جشنواره دارای مجوز بهداشت بوده و تحت آزمایش در آزمایشگاه تخصصی باغ گیاه شناسی ملی ایران است.

 

وی ادامه داد: ارائه آخرین یافته‌های تحقیقاتی و توانمندی‌های علمی گل و گیاه کشور، ارائه توانمندی‌های ایران در پرورش و تولیدگل و گیاه زینتی، بستر سازی برای تجاری سازی یافته‌های تحقیقاتی، ارتقای فرهنگ پرورش، تولید، نگهداری و مصرف گل و گیاهان زینتی از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید