موج بازگشت زوار از مرزهای چهارگانه اربعین

    کد خبر :628123

معاون هماهنگ کننده ناجا اعلام کرد که از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از سه میلیون زائر ایرانی از طریق مرزهای چهارگانه عازم کربلای معلی و نجف اشرف شده اند.

 

سردار محمدعلی نوری نژاد در حاشیه بازدید از مرز خسروی گفت: برابر آمارهای ما از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از سه میلیون زائر ایرانی از طریق مرزهای چهارگانه عازم کربلای معلی و نجف اشرف شده اند که حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نیز پس از کسب توفیق زیارت به کشور بازگشته‌اند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر با موج بازگشت زوار از مرزهای خسروی، مهران، شلمچه و چذابه روبرو هستیم، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده مشکلی در این خصوص نداریم.

 

سردار نوری نژاد همچنین از حضور ۲۴ ساعته پلیس در مرزهای چهارگانه کشور خبر داد و گفت: خدمات رسانی نیروی انتظامی به زائران تا زمان بازگشت آخرین زائر از کربلای معلی ادامه خواهد داشت.

 

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در عین حال از زائران خواست تا در هنگام بازگشت با استراحت در موکب ها و توقفگاه های در نظرگرفته شده شیرینی و حلاوت این سفر پربار معنوی را به کام خود و دیگران تلخ نکنند.

 

براساس اعلام سایت پلیس، وی گفت: طبق گزارش همکاران ما در پلیس راهور، طی روزهای اخیر با افزایش سوانح رانندگی در جاده های کرمانشاه، خوزستان و ایلام روبه رو بوده ایم که عمدتا نیز به خاطر خستگی و خواب آلودگی رخ داده است.

 

به گزارش ایسنا، نوری نژاد در پایان با تقدیر از ماموران پلیس استان کرمانشاه در برقراری امنیت کافی برای زائرانی که مرز خسروی را برای تردد خود انتخاب کرده اند، گفت: خوشبختانه زیرساخت های خوبی در مرز خسروی فراهم شده و زائران مشکل چندانی برای ورود و خروج نداشته اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید