آغاز دوباره گرانفروشی بلیت پروازهای داخلی/قیمت ۱.۱ میلیونی پرواز تهران-اهواز

    کد خبر :628116

در آستانه تعطیلات چند روزه آخر هفته و تعیطلات هفته آینده، برخی سایت‌ها بلیت پرواز شرکت‌های هواپیمایی داخلی را بالاتر از جدول نرخ پروازهای داخلی به فروش می‌رسانند.

 

سازمان هواپیمایی کشور به تازگی درگیر پرونده ATR شده و در دادگاه بدوی حکم تعلیق فعالیت رئیس این سازمان ابلاغ شده است. در این شرایط به نظر می‌رسد دیگر خبری از نظارت نیم بند بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و سایت‌های فروش بلیت (دارای مجوز از سازمان هواپیمایی) نیست. چراکه بلیت پروازهای داخلی توسط برخی از سایت‌های فروش، با قیمت بالاتر از “جدول نرخ پروازهای داخلی” عرضه می‌شود.

 

هم‌اکنون سایت چارتر 118 بلیت پرواز کیش-تهران را برای هفته آینده به 914 هزار و 800 تومان می‌فروشد. کف و سقف قیمت این مسیر پروازی در جدول تایید شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری به ترتیب 252 هزار و 700 تومان و 905 هزار و 800 تومان است. در نمونه‌ای دیگر در حالی باید حداکثر قیمت بلیت تهران-مشهد 701 هزار و 300 تومان باشد که این سایت بلیت مذکور را با قیمت 709 هزار تومان به فروش می‌رساند. این پرواز متعلق به هواپیمایی تابان است.

 

به گزارش تسنیم ،در حوزه صندلی‌های بیزنس نیز بلیت پرواز تهران-اهواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با قیمت حدود 1.1 میلیون تومانی فروخته می شود. پرواز بیزینس تهران-کیش هواپیمایی ماهان برای سوم آبان نیز هم‌اکنون یک میلیون و 168 هزار تومان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید