با مجموع ۳ مدال؛

کاروان ورزش ایران در بازی‌های ساحلی جهان نهم شد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۷
    کد خبر :628051

کاروان ورزش ایران که با ۱۷ ورزشکار در نخستین دوره بازی‌های ساحلی جهان شرکت کرده با کسب ۳ مدال جایگاه نهم جدول توزیع مدال‌های این بازی‌ها را از آن خود کرد.

 

نخستین دوره بازی های ساحلی جهان که از ۲۰ مهرماه به میزبانی دوحه قطر آغاز شد پس از چهار روز رقابت شرکت کنندگان در رشته های مختلف، شامگاه چهارشنبه با به پایان رسید.

 

در جریان این بازی ها کاروان ورزش ایران صاحب سه مدال شد. این کاروان با ۱۷ ورزشکار در رشته های فوتبال ساحلی، کشتی، کاراته (کاتا) و سنگنوردی در بازی های ساحلی جهان شرکت کرد و موفق به کسب سه مدال طلا، نقره و برنز شد. پوریا رحمانی در دسته 90 کیلوگرم کشتی مدال طلا گرفت. فاطمه صادقی در کاتا انفرادی صاحب مدال نقره شد و تیم ملی فوتبال ساحلی هم به مدال برنز دست یافت.

 

به گزارش مهر،در پایان نخستین دوره بازی های ساحلی جهان، کاروان ایران در میان ۹۷ کشور شرکت کننده جایگاه نهم جدول توزیع مدال ها را از آن خود کرد.

 

در این جدول اسپانیا با ۱۰ مدال شامل ۷ طلا، یک نقره و ۲ برنز اول شد. برزیل با ۱۲ مدال شامل ۵ طلا، ۴نقره و ۳ برنز دوم شد و ایتالیا هم با ۶ مدال شامل ۴ طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاه سوم ایستاد.

 

تیم های آمریکا، ژاپن و روسیه هم رده های چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید