پاسخ منفی هافبک بارسلونا به پیشنهاد منچستر یونایتد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ۹:۲۶
    کد خبر :627897

ایوان راکیتیچ، هافبک باتجربه بارسلونا پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده است.

به نظر می رسد دوران حضور ایوان راکیتیچ در بارسلونا به پایان رسیده و شواهد حاکی از آن است که این هافبک کروات در فصل زمستان از بارسلونا جدا خواهد شد. با انتقال فرانکی دی یونگ به نوکمپ و پیشرفت آرتور ملو در یک سال اخیر، ایوان راکیتیچ تبدیل به بازیکنی نیمکت نشین شده و خود وی نیز علاقمند به جدایی از بارسلونا است.

به گزارش ایسنا،چند روز قبل نشریات انگلیسی خبر از ابراز علاقه شدید منچستریونایتد به جذب این هافبک 32 ساله و حتی آغاز مذاکرات بین دو باشگاه برای انتقال احتمالی ایوان راکیتیچ داده بودند. اما امروز نشریه ایتالیایی کالچومرکاتو مدعی شد خود ایوان راکیتیچ علاقه ای به انتقال به اولدترافورد ندارد و به پیشنهاد یونایتد پاسخ منفی داده است.

یونایتد در سالهای اخیر شرایط چندان خوبی را تجربه نکرده و بازیکنان بزرگ نیز کمتر علاقه ای به انتقال به این تیم از خود نشان داده اند. سه باشگاه سری آ شامل میلان، اینتر و یوونتوس علاقمند به خرید این بازیکن برای تقویت خط میانی خود هستند و به نظر می رسد مقصد بعدی ایوان راکیتیچ تیمی از لیگ ایتالیا باشد. خود راکیتیچ نیز چندی قبل در مصاحبه ای مدعی شد برای تفریح و قدم زدن در بارسلونا نمانده و اگر قرار به تغییر شرایط نباشد، احتمال جدایی این ستاره کروات در ماه های پیش رو از جمع بازیکنان بلوگرانا زیاد است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید