اجرای طرح ساماندهی بازارچه شهرستانی پس از ۳۰ سال

    کد خبر :627746

پس از اجرای طرح ساماندهی بساط فروشان خیابان پیروزی، این طرح در محدوده بازارچه شهرستانی اجرایی شد.

 

با توجه به وضعیت نابسامان بازارچه شهرستانی و نارضایتی مردمی، با برنامه‌ریزی شهردارمنطقه ۱۳ جلسات مختلفی با نهادهای مختلف برگزار و ساماندهی کامل این بازارچه پس از ۳۰ سال در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

 

بازدید مشترک رحمان‌زاده – شهردار منطقه ۱۳ – به همراه بنی حسینی – سرپرست دادسرای ناحیه ۸، تعزیرات شهر تهران، سرکلانتر یازدهم، روسای کلانتری ۱۰۶ و ۱۲۸تهران نو ، رئیس بازرسی اصناف، رئیس حراست برق استان تهران، نمایندگان ادارات بهداشت ، دامپزشکی ، رئیس اصناف از بازارچه شهرستانی بازدید کردند. در این بازدید سه واحد متخلف صنفی پلمب و با دستور دادستانی یک واحد انبار متخلف تخریب شد.

 

مرتضی رحمان زاده – شهردار منطقه ۱۳– در حاشیه بازدید از بازارچه شهرستانی و مشارکت این منطقه در طرح ساماندهی بازارچه شهرستانی گفت: این طرح به درخواست اهالی محل و شهروندان با آماده‌باش نیروهای اجرایی در زمینه‌های مختلف حذف زوائد، پاکسازی مستمر، رفع سد معبر و امور مربوط به شهرسازی و معماری در دست اجراست و به‌صورت مستمر ادامه می‌یابد.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی این منطقه برای رسیدگی به وضعیت بازارچه اظهارکرد: طی هماهنگی به عمل آمده و برگزاری جلسات مختلف، شهرداری امور مربوط به شهر را از قبیل نظافت، بهداشت محیطی و … در این محدوده انجام می‌دهد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، رحمان‌زاده در پایان گفت: با هماهنگی اداره تعزیرات استان تهران، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت، ادارات بهداشت و برق، یک کار تیمی در حال انجام است تا در قالب طرح ساماندهی نسبت به بهبود بخشیدن به وضعیت معابر بازارچه و جمع‌آوری سد معابر اقدامات مورد نیاز انجام شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید