خوشه‌های خشم؛ هواداران کلمبیا علیه «کی‌روش»

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۳۹
    کد خبر :627646

شاگردان کی‌روش در جریان این بازی بدترین عملکرد خود را از زمان حضور مرد پرتغالی به نمایش گذاشتند تا سرمربی پیشین تیم ملی ایران روی نیمکت کلمبیا دومین شکست خود را تجربه کند.

 

با این وجود، کی‌روش با ابراز اطمینان نسبت به شاگردانش، بدون نکوهش خود بابت عملکرد ضعیف، صرفا نتیجه بازی را «ناعادلانه» خواند.

 

کی‌روش در توییتی نوشت: در مسیر بازسازی و تقویت و تثبیت تیم، یا می‌بریم یا یاد می‌گیریم؛ آنچه در این بازی به هیچ‌عنوان غافلگیرکننده نبود، شخصیت فوق‌العاده ای بود که بازیکنان ما از خود به نمایش گذاشتند؛ در دیداری که نتیجه به شدت ناعادلانه بود و برخلاف تلاش، ما مجازات شدیم.

 

پیام کی‌روش در فضای مجازی به سرعت با واکنش انتقادآمیز هواداران همراه شد؛ هوادارانی که معتقدند تیم ملی کشورشان بی‌اندازه بد بازی کرده و با این وجود، سرمربی به هیچ عنوان خود را سرزنش نکرده و مقصر نمی‌داند.

 

برخی از کاربران پا را فراتر نهاده و با انتقاد تند خواستار برکناری مرد پرتغالی شدند.

 

یکی از کاربران در کامنت پست کی‌روش نوشت: شکست سه بر صفر فاجعه‌بار بود؛ سه بازی بدون حتی یک گل زده؛ برای شما طبیعی است آقای کی‌روش نه؟!

 

کاربری دیگر نیز نوشت: بله حق با شما است، نتیجه ناعادلانه بود زیرا باید ۵ یا ۶ گل می‌خوردیم؛ ما برای الجزایر به معنای واقعی کلمه زنگ تفریح شده بودیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید