تدوین «سزارین» آغاز شد

    کد خبر :62717

امید وفایی کارگردان عرصه فیلم کوتاه از آغاز تدوین فیلم کوتاه «سزارین» توسط خودش خبر داد.

امید وفایی کارگردان عرصه فیلم کوتاه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی فیلمبرداری فیلم کوتاه «سزارین» به پایان رسیده و تدوین آن آغاز شده، این فیلم درباره استحاله شخصیت است که روند تبدیل شدن شخصیت اصلی قصه که یک مرد است به یک الاغ را در ۳۵ دقیقه نشان می دهد.

وی افزود: این فیلم کوتاه با مشارکت انجمن سینمای جوانان ایران و به تهیه کنندگی و کارگردانی خودم ساخته و فیلمبرداری آن در تهران، ملایر و همدان انجام شد. این را هم باید بگویم که ایده «سزارین» درباره استحاله آزادی و نشان دهنده این است که مرز بین واقعیت و توهم در ذهن افراد گاهی دچار تغییر می شود. ضمن اینکه این داستان به نوعی روایت کننده داستان من است و من اصلا چنین ایده ای را بد نمی دانم.

این کارگردان بیان کرد: من ایده ساخت این فیلم را حدود ۸ سال پیش در دست داشتم اما شرایط برای ساخت آن فراهم نمی شد، این را هم باید بگویم که ما از تعدادی الاغ زنده استفاده کردیم که این موضوع کمی کار را برای ما سخت می کرد زیرا در قسمتی از فیلم شخصیت اصلی دچار یک کابوس می شود و در آن تعداد زیادی الاغ می بیند، سپس در همان کابوس می‌بیند که از یک الاغ زاده و از فردای آن روز تبدیل به الاغ می شود.

وی در پایان گفت: این فیلم کوتاه برای حضور در جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشنواره های مختلف آماده می شود.

سایر عوامل «سزارین» عبارتند از نویسنده و کارگردان: امید وفایی، بازیگران: سجاد طهماسبی، حسین دشتی و محمود محمودی، مدیر فیلمبرداری: سعید خراسانی، صدابردار: سعید حسین پور، جلوه های ویژه میدانی: حیدر جمشیدی، دستیار کارگردان: میثم کولیوند، حمید ابوالقاضی، علی غیایی، دستیار فیلمبردار: حمید ابراهیمی فرد، وحید ابراهیمی فرد، دستیار صدا: پیمان هاشمی، منشی صحنه: مهناز اسدی، تصویر پشت صحنه: فاضل پرورش، تدارکات: جمال حسینی، حسین امیری، تهیه کننده: امید وفایی، مدیر تولید: شهریار، صارمی و احسان بلوردی.

این فیلم پیش از این «متولد شدم اما…» نام داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید