آماده‌باش آتش‌نشانی برای راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران

    کد خبر :627131

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از استقرار بیش از ۱۵۰ آتش نشان برای پوشش ایمنی مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران خبر داد.

 

واحد کیانی در این‌باره گفت: باتوجه به فرا رسیدن اربعین حسینی و راهپیمایی مردم تهران در این روز، سازمان آتش نشانی پایتخت نیز همانند سال های قبل به منظور تامین ایمنی راهپیمایان اربعین، تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

 

وی ادامه داد: در این راستا علاوه بر اینکه تمام ۱۳۲ ایستگاه آتش نشانی در پایتخت در آماده باش کامل قرار خواهد داشت، براساس برنامه از پیش تعیین شده، اکیپ هایی از آتش نشانان شامل ۱۵۴ نفر آتش نشان به همراه ۶۵ دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین، نردبان و موتورسیکلت در ۳۷ نقطه از دو مسیر مشخص شده، مستقر می شوند و تا پایان مراسم و عادی شدن رفت و آمد حضور خواهند داشت و اوضاع ایمنی محدوده تحت پوشش خود را کنترل خواهند کرد.

 

بر اساس اعلام شهرداری تهران، کیانی خاطرنشان کرد: در طول برگزاری این مراسم، مدیران ارشد عملیات این سازمان نیز به صورت سیار مشغول گشت زنی خواهند شد و علاوه برنظارت بر اوضاع ایمنی، بر فعالیت های آتش نشانان نیز سرکشی خواهند کرد.

 

به گزارش ایسنا، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از شهروندان خواست که همکاری لازم را با نیروهای امدادی و آتش نشانی داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه حادثه ای، با حفظ خونسردی از محل حادثه فاصله بگیرند و بلافاصله مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا اکیپ های استقراری آتش نشانی اطلاع دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید