واکنش رییس دفتر رییس جمهور به دستگیری روح‌الله زم توسط سپاه

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۱۱
    کد خبر :627101

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به عملیات موفق سپاه پاسداران در دستگیری روح‌الله زم یادآورشد که این ماموریت‌ها در کنار توان سیاسی و دیپلماسی دولت، دو بازوی اقتدار کشور در دنیا محسوب می‌شود.

 

در یادداشت اینستاگرامی محمود واعظی آمده است: بازداشت سرشاخه کانال تلگرامی آمدنیوز که راه نفاق و جدایی میان ملت و حکومت را با چنگ انداختن به هر دستاویزی دنبال می‌کرد بدون شک اقدامی مبارک است. آن هم در روزهایی که به تعبیر رییس‌جمهوری طوفان بزرگی از سر کشور عبور کرده و روزهای پرامید بیشتری از اقتدار ایرانی پیش روی کشور قرار دارد.

در این میان آنچه نباید فراموش کرد کار بزرگی است که سپاه برای حفظ وحدت ملی انجام داد؛ بازداشت روح‌الله زم در حالی که تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی غرب خودش را در مصونیت کامل می‌دانست، نشان از اشراف اطلاعاتی و توان امنیتی سپاه پاسداران دارد. این عملیات بعد از سرنگونی پهپاد آمریکایی بیش از هر چیز قدرت و توان ایران را در دو مصاف نظامی و اطلاعاتی-امنیتی به رخ دنیا کشید تا بدانند خواب‌های شومشان برای ایران عزیز، هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد. دست‌مریزاد به برادرانمان در سپاه برای انجام ماموریت‌هایی که از آن‌ها انتظار می‌رود. ماموریت‌هایی که در کنار توان سیاسی و دیپلماسی دولت، دو بازوی اقتدار کشور در دنیا محسوب می‌شود.

 

منبع : ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید