اوضاع بحرانی «زیدان» در آستانه ال‌کلاسیکو

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۳
    کد خبر :626788

تیم فوتبال رئال مادرید که باید به زودی دیدارهای حساسی برگزار کند درگیر ویروس فیفا شده و دو بازیکن اصلی این تیم مصدوم شده‌اند.

 

زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از شرایط پیش آمده برای تیمش راضی نیست. بعد از تعطیلات بین‌المللی چندین نفر از بازیکنان او دچار مصدومیت شدند.

 

در واقع شاید به دلیل ویروس فیفا او دو نفر از بازیکنانش را از دست بدهد. یکی گرت بیل و دیگری لوکا مودریچ. این دو بازیکن هر دو در دیدار روز یکشنبه بین ولز و کرواسی که با تساوی یک – یک به پایان رسید مصدوم شدند.

 

به گزارش مهر، همچنین قرار است این هفته از هر دوی آن‌ها آزمایشاتی گرفته شود، اما هر دو حداقل بازی آینده مقابل مایورکا را از دست خواهند داد. با این شرایط زیدان امیدوار است این دو را برای بازی لیگ قهرمانان اروپا در اختیار داشته باشد. رئال باید هفته آینده در این مسابقات مقابل گالاتاسرای به میدان برود.

 

در واقع سفر رئال به ترکیه در دورانی خاص و بحرانی خواهد بود و دلیلش این است که این تیم در دو بازی اول در لیگ قهرمانان تنها یک امتیاز کسب کرده است. همچنین قرار است چند روز بعد از آن بازی به مصاف بارسلونا رفته و دیدار ال‌کلاسیکو را برگزار کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید