سریالی انیمیشن درباره تیم فوتبال منچسترسیتی در راه است

    کد خبر :626436

سریال انیمیشن «آکادمی آبی آسمان» با داستان آکادمی تعلیم و تمرین تیم فوتبال منچسترسیتی در دست ساخت است.

 

سریالی انیمیشن با عنوان «آکادمی آبی آسمانی» که داستان آن داخل آکادمی تعلیم و تمرین منچسترسیتی قهرمان فعلی لیگ برتر فوتبال انگلیس اتفاق می‌افتد در دست ساخت است.

 

این تیم با مدیریت پپ گواردیولا طی سال‌های اخیر به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده، وارد جمع برترین تیم‌های جهان شده و در همین حین تبدیل به یک برند جهانی شده است. سریال داستان گروهی متنوع از پسران و دخترانی را تعریف می‌کند که در آکادمی منچسترسیتی زندگی‌شان فوتبال است.

 

شرکت رسانه‌ای واقع در سنگاپور آگوست میدیا هولدینگز، گروه رسانه‌ای فیلیپینی سینرجی۸۸ انترتینمنت و گروه اسپانیایی مینوریا ابسولوتا برای ساخت این سریال با هم شریک شده‌اند. با توجه به اینکه کارهای اولیه ساخت سریال انجام شده، تهیه‌کنندگان این شرکت‌ها در حال حاضر در کن حضور دارند تا در بازارهای میپ‌جونیور و میپ‌کام با خریداران بالقوه صحبت کنند.

 

این سریال روی ارزش‌های این باشگاه از جمله دیسیپلین، کار تیمی و شمول تمرکز می‌کند. جیوتیرموی ساها از آگوست میدیا گفت: «با منچسترسیتی همراه شده‌ایم تا سریالی با الهام از آکادمی آن‌ها بسازیم. سریالی خلق می‌کنیم که در آن فوتبال دوستان را به هم متصل می‌کند. درباره روابط است، اینکه چطور به عنوان یک تیم بازی می‌کنند و چقدر با هم خوش می‌گذرانند».

 

تعداد بازیگران و اعضای تیم بزرگ در باشگاهی به این عظیمی، دریافت حقوق قانونی پیچیده تصاویر و زمان طولانی ساخت انیمیشن به این معنی است که امثال گواردیولا، سرجیو آگوئرو و رحیم استرلینگ در این سریال حضور نخواهند داشت.

 

اگر سریال کاملا چراغ سبز بگیرد می‌تواند تا سال ۲۰۲۲ آماده باشد. مخاطب هدف آن کودکان بین ۸ تا ۱۱ است و در قالب ۲۶ اپیزود ۲۲ دقیقه‌ای ساخته می‌شود. از نظر بصری ترکیبی بین انیمیشن دستی و سی‌جی‌آی خواهد بود.

 

برنامه‌های ساخت سریال «آکادمی آبی آسمانی» همچنین شامل انتشار و لایسنسینگ کالاهای مخصوص هواداران هم می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید