نظارت NGOهای محیط زیستی بر فاز دو باغ پرندگان

    کد خبر :626412

رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز از فاز ۲ باغ پرندگان بازدید کرد و گفت: در این بازدید مقرر شد نماینده‌ای از شبکه تشکل‌های محیط زیستی مردم‌نهاد در فاز دو باغ پرندگان در زمینه نظارت همکاری کند.

 

سید آرش حسینی میلانی صبح امروز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف فاز ۲ باغ پرندگان تهران گفت: در این بازدید در جریان وضعیت این پارک در حال تاسیس قرار گرفتیم و در مورد پوشش گیاهی و نحوه آبیاری، وضعیت عمرانی، وضعیت ایمنی سازه‌ها، تنظیم درجه حرارت و وضعیت بهداشتی پارک بررسی شد.

 

وی با بیان اینکه در مورد نحوه تامین پرندگان این باغ و چگونگی انتقال آنها، شرایط نگهداری و وضعیت دامپزشکی پرندگان، وضعیت ارتباط میان بازدیدکنندگان و پرندگان نیز به صورت ویژه صحبت شد گفت: نکته قابل توجه در این بازدید حضور دو تن از نمایندگان شبکه‌ تشکل‌های محیط زیستی مردم‌نهاد، بود چراکه ما معتقدیم باید همکاری و همفکری نزدیک میان مجموعه مدیریت شهری با انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در عرصه محیط زیست به ویژه در مجموعه باغ پرندگان ایجاد شود.

 

به گزارش فارس،رئیس کمیته محیط زیست و حدمات شهری افزود: برهمین اساس مقرر شد نماینده‌ای از شبکه تشکل‌های محیط زیستی مردم‌نهاد در فاز دو باغ پرندگان در زمینه نظارت همکاری کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید