تعزیرات حکومتی: کمترین تخلفات را در اربعین امسال داشتیم

    کد خبر :625828

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در اربعین امسال کمترین تخلفات گران فروشی را در جابجایی زمینی و هوایی زائران داشتیم اما آنچه قدری نگران‌کننده شده، تکمیل پیش از موعد پروازهای برگشت است.

 

محمدعلی اسفنانی  درباره اقدامات صورت گرفته از سوی تعزیرات برای برخورد با گران‌فروشی در جابجایی زمینی و هوایی زائران اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: به طور قطع اگر تخلفاتی مشاهده یا از سوی مردم گزارش شود، شدیداً برخورد می‌کنیم.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: خوشبختانه امسال تا کنون مورد خاصی مبنی بر گران فروشی در جابجایی زائران اربعین حسینی از تهران به مرزهای چهارگانه نداشتیم و شاهد کمترین تخلفات بودیم و تقریباً نرخ‌های اعلامی هم در انتقال زائران به صورت زمینی و هم هوایی رعایت شده است.

 

اسفنانی گفت: در بازرسی از آژانس‌های هواپیمایی به جز یک مورد که برای آژانس متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شد، همه آژانس‌ها نرخ مصوب اعلامی از سوی سازمان هواپیمایی را رعایت کردند.

 

به گفته این مقام مسئول در سازمان تعزیرات حکومتی، قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما از تهران به نجف و مشهد به نجف به ترتیب دو میلیون و 200 و دو میلیون و 800 هزار تومان است.

 

به گزارش تسنیم،مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران ادامه داد: موضوعی که قدری نگران‌کننده شده، این است که ظرفیت پرواز‌های برگشت زودتر از موعد تکمیل شده است. در همین راستا پیشنهادی به سازمان حمایت از مصرف کنندگان دادیم تا در صورت امکان تعداد پروازهای بازگشت افزایش یابد یا اینکه فعالیت هواپیماها را تا دوم یا سوم آبان ادامه دهند تا زائران ایرانی در عراق معطل و دچار مشکل نشوند.

 

بنابر فرمانده ناجا، تا کنون بیش از دو میلیون و 300 هزار زائر ایرانی برای پیاده‌روی در ایام اربعین حسینی (ع) عازم عراق شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید