پرداخت ۱۵۰ میلیارد تسهیلات کم بهره برای خرید ماشین‌ آلات عمرانی و خدماتی به دهیاری‌ها

    کد خبر :625209

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای کمک به خرید ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی به دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها خبر داد.

 

اشکان جعفر کریمی در این باره افزود: در راستای کمک به تأمین ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی مورد نیاز دهیاری‌های کشور، در قالب تفاهم‌نامه منعقد شده با بانک عامل، تا کنون بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در قالب ۶۰۰ فقره وام برای کمک به خرید ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی، به دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها اعطاء شده است.

 

وی گفت: ماشین‌آلاتی که توسط دهیاری‌ها با استفاده از این تسهیلات خریداری شده شامل لودر، بکهولودر، مینی لودر، کمپرسی، تراکتور، خودروی حمل زباله و .. می باشند که با تجهیز دهیاری‌ها به آنها، ضمن و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در روستاها، موجب توسعه اشتغال در مناطق روستایی و توانمندسازی نهاد دهیاری از طریق ایجاد منابع درآمدی جدید شده است.

 

وی اضافه کرد: دهیاری‌ها و شرکت های تعاونی دهیاری ها متقاضی دریافت تسهیلات برای خرید ماشین‌آلات می‌توانند درخواست خود را به همراه مدارک لازم به دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌های مربوطه ارائه نمایند.

 

براساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، کریمی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها با استفاده مطلوب از این ظرفیت، نسبت به تأمین ماشین آلات مورد نیاز خود در حوزه های عمرانی و خدماتی اقدام نمایند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید