دستگیری خانم همسایه به اتهام تهدید مادر و دختری در شبکه‌های اجتماعی

  • حوادث
  • شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۲۷
    کد خبر :625147

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری زنی که اقدام به تهدید همسایه دیوار به دیوارشان در فضای مجازی کرده بود، خبر داد.

 

سرهنگ تورج کاظمی در این‌باره گفت: مدتی قبل زنی ۴۵ ساله ساکن شمال شرق تهران به پلیس فتا مراجعه و از فردی ناشناس که اقدام به تهدید او و دختر جوانش در شبکه‌های اجتماعی کرده بود، شکایت کرد که در همین راستا تیمی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داد و در نخستین گام اظهارات شاکی اخذ شد.

 

وی ادامه داد:‌ شاکی به کارآگاهان پلیس فتا گفت که فرد مجهول الهویه اقدام به فحاشی و تهدید او و دخترش کرده و اقدامات او باعث شده تا آرامش زندگی خانوادگیشان به هم بریزد. این فرد همچنین در اظهارات اولیه به فرد خاصی شک و گمان نداشت.

 

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه اقدامات مجرمانه متهم مستندسازی شد، گفت: با اخذ مجوز قضایی ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده تا این سرانجام با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی هویت متهم را که زنی ۳۷ ساله بود شناسایی کردند. همچنین در تحقیقات بعدی مشخص شد که این زن در نزدیکی محل سکونت شاکی ساکن بوده و دارای اختلافات قبلی با این زن است.

 

کاظمی با اشاره به دستگیری و انتقال متهم به مقر پلیس فتا، افزود: از شاکی نیز دعوت شد تا نسبت به شناسایی متهم اقدام کند که پس از مواجهه حضور شاکی اعلام کرد که متهم همسایه دیوار به دیوارشان است و نمی‌داند چرا این زن دست به چنین کاری زده است، چرا که مشکلی با وی ندارد.

 

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم نیز اظهارکرد:‌متهم در بازجویی‌هایی انجام شده به بزه انتسابی اقرار کرد و گفت که با شاکی و دخترش همسایه است و از مدتی قبل بر سر مسائل همسایگی با هم دچار اختلاف شده‌اند و چون دختر شاکی در این اختلاف طرف مادرش را گرفته و بر سر او جیغ و فریاد کشیده تصمیم به انتقال گیری از این زن و دخترش گرفته و اقدام به تهدید آنان در فضای مجازی کرده است.

 

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه متهم از اقدامات خود ابراز پشیمانی کرد، گفت: پرونده‌ای در این خصوص برای متهم تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید