مربی تیم فوتبال امید ایران:

طلسم المپیک بشکند مثل حماسه ملبورن تاریخ‌ساز می‌شویم

  • ورزشی
  • شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۴۷
    کد خبر :625004

مربی تیم فوتبال امید ایران گفت:باید همه باور داشته باشیم که این تیم ظرفیت انجام کارهای بزرگ را دارد.

 

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، رضا شاهرودی مربی تیم فوتبال امید ایران که به همراه این تیم در اردوی قطر حضور دارد در خصوص شرایط این اردو گفت:خوشبختانه وضعیت بسیار خوبی داریم. تمرینات خوبی از هر نظر در تهران داشتیم و یک بازی تدارکاتی بسیار مفید برابر شهر خودرو مشهد انجام دادیم.

 

مربی تیم فوتبال امید ایران افزود: در قطر هم وضعیت بسیار خوبی داریم همینطور یک فرصت مناسب برای بازی برابر تیم قدرتمندی مثل استرالیا. این تیم یکی از قدرت های فوتبال آسیا در این رده سنی است که می تواند به روند برنامه های آماده سازی ما کمک کند. ما هم تیمی داریم که حالا تجربه خوبی دارد، بازی های تدارکاتی زیادی انجام داده و انگیزه زیادی برای این بازی در تیم می بینم.

 

شاهرودی با اشاره به خاطره خودش از رویارویی ایران و استرالیا در سال ١٩٩٧ گفت:خوشحالم که من و حمید استیلی هم بخشی از یک اتفاق ماندگار در تاریخ فوتبال ایران بودیم و مسابقه برابر استرالیا در فوتبال ما همیشه یادآور حماسه ملبورن است. با این وجود به بچه های تیم امید گفته ام اگر طلسم صعود به المپیک را بشکنند می توانند مثل همان تیم ١٩٩٨ تاریخ ساز باشند.

 

مربی تیم المپیک در پایان گفت: مهم این است که خودمان به این تیم امیدوار باشیم و توان واقعی آن را بشناسیم. این بچه ها بسیار مستعد و توانا هستند، من ماه ها کنار آنها زندگی کرده ام و ایمان دارم می توانند کارهای بزرگی انجام بدهند. امیدوارم همه اهالی فوتبال در این چند ماه آینده به تیم امید انرژی مثبت بدهند چون باور دارم اگر با روحیه و خودباوری وارد مسابقات شویم این تیم می تواند در تاریخ فوتبال ایران نام خودش را ثبت کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید